Jump to content

Filmer att se fram emot?


Manetheren

Rekommenderade inlägg

  • Moderator

Ska snart iväg och kolla TTT. Ett års längtan är över...

 

Funderade då på vad jag ska längta efter härnäst. Kom fram till att det är Kill Bill, Tarantinos nästa. Har läst Harry Knowles rapport från inspelningen i Kina (var det väl?) och den verkar bli kanon! Det ska vara en Martial Arts späckad hämnarrulle med massor av blod. Uma Thurman gör huvudrollen, David Carradine är med och faktiskt också Sonny Chiba!

 

Ni andra då, vad längtar ni efter härnäst? Och kom nu med nåt annat än Sagan om Konungens återkomst, den är given!

 

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag har hört talas om en film som ska spelas in som kommer handla om det trojanska kriget... Den ligger iofs ett och ett halvt år framåt i tiden, men jag tror att den kan bli riktigt bra. Några av skådespelarna är Brad Pitt, Eric Bana och Orlando Bloom. Hoppas den kan bli i klass med Gladiator.

Link to comment
Share on other sites

Hulken verkar bli spännande

 

Terminator III är alltid intressant även om jag tror att den kan förstöra de andra två som är så bra, hoppas inte det.

 

Självklart Matrix 2 & 3

 

Har hört att Mad max IIII skulle göras (kan dock bara vara rykten).

 

Det finns mycket att se fram emot och det som jag väntar mest på och antagligen kommer att få vänta ett tag till på är boxen med hela sagan om ringen triologin den kommer bli über mäktig. Måste köpa den ävenom jag har ettan redan

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Ser också fram emot Matrix-uppföljarna. Vet inte hur de ska få till den historien, Neo blev ju näst intill allsmäktig i slutet på Matrix.

 

Terminator 3? Arnold har inte haft en hit sedan tvåan, hoppas den här filmen bryter den trenden. Får inte den känslan av trailern, och det är inte Cameron som regisserar.

 

Såg också fram emot StarTrek Nemesis. Nu har den fått så oerhört dålig kritik så jag vet inte om jag törs titta på den.

 

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Cameron gjorde klart rätt tidigt att han inte var intresserad av att göra ännu en Terminator-film. Det är synd för det är hans regi och, framför allt, hans manus som gjort filmerna till vad de är.

 

Regissören till T3 är Jonathan Mostow (U-571, och underskattade Breakdown). Han har även skrivit manus. Gillar regissörer som filmar sitt egen manus. Det känns som om de då har helt koll på produktionen.

 

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...