Jump to content

Hur förvarar ni era DVD-filmer?


Ralle-San

Rekommenderade inlägg

Jag har sett denna typ av tråd i andra forum och tycker den är skit rolig för att kunna se hur andra medlemar förvarar sina dvd-filmer.

Ta kort på samlingen och sätt in dom här och skriv gärna en rad om eran samling med.

 

Regler: Jag tycker vi gör som Filmlist tråden med regler att man bara postar ett inlägg och sen updaterar med nya bilder när man vill.

Allt snack kan man ju vända sig till denna tråd Filmlist - kommentar tråden eller Snygga/Limiterade Utgåvor... Hoppas ni håller med om detta.

 

 

 

imagesgalleri2323542

Link to comment
Share on other sites

Har också sett liknande trådar i andra forum och har spenderat ganska lång tid med att titta igenom allas bilder. Det var från en sådan tråd jag fick tips om en speciell hylla som jag köpte kort därefter.

 

Hade problem med att få rätt på storleken på bildfilerna så jag slog ihop alla tre till en bild.

 

Namnl.jpg

 

Det var tänkt att bara ha Keep-Case i den stora hyllan men till slut fick jag för många boxar B)

 

Boxen bredvid Schindler's List är Datorspelet World of Warcraft som inte passade in någon annanstans.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Får ta och ursäkta för eventuella mörka bilder då ljuset inte var det bästa och har inte lärt mig använda blixten ännu...

 

En överblick av den större delen av samlingen:

 

IMG_0035.JPG

 

Boxar och tv-serier:

 

IMG_0037.JPG

 

 

Favoriter samt några andra boxar:

 

boxar.JPG

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 5 months later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...