Jump to content

Hatar alla Jar-Jar Binks?


Zephiennia

Rekommenderade inlägg

  • Svar 45
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag hatar inte Jar-jar, och jag skulle inte tro att filmen skulle blivit bättre HELT utan honom, däremot så kunde det varit en lite seriösare karaktär, gärna klantig, men inte så grymt fjantig som han blev...

Nu får du allt kamma luggen, varför skall det överhuvudtaget vara med fjantiga karaktärer i filmen. Kolla in de gamla orginalen när de satte trenden iställlet för nu när de försöker överträffa sig själva. Vilket alltid slutar på samma sätt fiasko.

De checka komentarer som utbyttes emmelan Luke och Hansolo etc. i de gamla filmerna var fulständigt trendbrytande och c3po var fantastisk rolig DÅ!

Därför att det var orginellt.

 

Ser framm emot directors cut om det nu blir någon.

Får man bara tag på lite extra scener så skall det nog gå att

KLIPPA BORT JAR-JAR FUCKINGBLINJÄVELN FÖR GOTT.

På en egen kopia vill säga.

Link to comment
Share on other sites

vr00mfondel: Om man bortser från Binks (vilket är svårt) så är filmen ganska okej. Stör mig också på killen som spelar Anakin, han är verkligen dålig skådespelare.

Jag stör mig nästan mer på de som sitter och prasslar med godispåsar och slafsar i sig poppcorn hela filmen.

Fattar inte att det alls är tilåtet att ta med godispåsar in.

De säljs dessutom utanför.

Om man måste tröstäta för att orka se filmen så kanske man inte är så intresserad.

Eller?

Link to comment
Share on other sites

Nu får du allt kamma luggen, varför skall det överhuvudtaget vara med fjantiga karaktärer i filmen. Kolla in de gamla orginalen när de satte trenden iställlet för nu när de försöker överträffa sig själva. Vilket alltid slutar på samma sätt fiasko.

De checka komentarer som utbyttes emmelan Luke och Hansolo etc. i de gamla filmerna var fulständigt trendbrytande och c3po var fantastisk rolig DÅ!

Därför att det var orginellt.

Men jag försöker ju säga att det inte ska vara fjantigt. Som jag skrev skulle han gärna få vara klantig, men det är när det blir så fjantigt som det blev det går till överdrift...

Dessutom så tycker jag han har för stor plats i filmen...

Link to comment
Share on other sites

Hade jar jar varit en dockfigur och inte dataanimerad hade han nog varit bättre.. typ som figurerna i gamla filmerna..

Instämmer. De begränsade möjligheterna med dockor tvingar in figuren i bakgrunden.

 

Det stora problemet med datoranimerade karaktärer är att man låter dem agera som teknade figurer bara för att man kan. Att få dem att agera subtilt är den stora konsten.

Link to comment
Share on other sites

vr00mfondel: Om man bortser från Binks (vilket är svårt) så är filmen ganska okej. Stör mig också på killen som spelar Anakin, han är verkligen dålig skådespelare.

Jag stör mig nästan mer på de som sitter och prasslar med godispåsar och slafsar i sig poppcorn hela filmen.

Fattar inte att det alls är tilåtet att ta med godispåsar in.

De säljs dessutom utanför.

Om man måste tröstäta för att orka se filmen så kanske man inte är så intresserad.

Eller?

håller med dig till fullo! varför detta godis tvång? :down:

Link to comment
Share on other sites

lite off-topic kanske *pekar uppåt* men appropå Jar- Jar.... min lillebror har en sån där leksaks figur ni har nämnt ett par ggr ;) han fick den på sin födelsedag, kostade väl sisådär 300 kr. den hade en sån där liten blå plast kula som skulle föreställa dom som Jar- Jar så flitigt andvänder i slutstriden i episode 1... när man drog i den sa plastfiguren nått i stil med: "gungons won't leave without a fight" eller nått... men så är inte längre fallet vilket antingen beror på dålig kvalitet, eller det faktum att jag ett antal gånger tog fram mina plockepins och lät stackars Jar- Jar agera wodoo-docka :lol:

Link to comment
Share on other sites

vr00mfondel: Om man bortser från Binks (vilket är svårt) så är filmen ganska okej. Stör mig också på killen som spelar Anakin, han är verkligen dålig skådespelare.

Jag stör mig nästan mer på de som sitter och prasslar med godispåsar och slafsar i sig poppcorn hela filmen.

Fattar inte att det alls är tilåtet att ta med godispåsar in.

De säljs dessutom utanför.

Om man måste tröstäta för att orka se filmen så kanske man inte är så intresserad.

Eller?

håller med dig till fullo! varför detta godis tvång? :down:

Själv tycker jag om att vara sysselsatt när jag kollar på film, både hemma och på bio, dock vet jag hur irriterande det är med prasslande godispåsar, så jag gör mitt bästa för att undvika det.

 

Popcorn och film hör ihop!

Link to comment
Share on other sites

Fortsätter med lite off-topic och säger att jag aldrig äter nåt på bion. Dels är det svindyrt, låter för mycket och för att jag vill koncentrera mig på filmen.

 

Binks =  :mad2:  :down:

Typiskt killar att bara kunna koncentrera sig på en sak i taget... :whistling:

Så meningen med att gå på bio är att käka popcorn och prassla med godispåsar som man köpt svindyrt?

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...