Jump to content

Bilbo som film?


Rekommenderade inlägg

Jag var kanske lite otydlig vad jag menade:

 

Glorfindel var med i en kort sekvens under Aragorns kröning i ROTK. Han nämns inte med namn.

 

Se här:

 

http://www.theonering.net/scrapbook/view/12658

 

Om jag inte minns fel var Glorfindel med i boken the Hobit också. Har inte ni något minne av detta? Det var så jag menade. Glorfindel var självklart med i boken LOTR...

 

Jag gjorde en lista på alla som jag visste är med i både LOTR-trilogin och i Hobit. Några inklusive Glorfindel är jag osäker på...

 

Mason

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • Svar 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Är net någon som vet något om bilbo?

E ju så jävla trist utan någe lotr på g!

 

Om det kunde komma typ en artikel; kingkong klar, bolbo sätts upp.. eller nånting, men icke ej!

 

Bilbo, men mcellen och allt; vilken saga! Hör hur desperat jag låter!!!

 

Egentligen inte men visst är det lite trist!

Link to comment
Share on other sites

Nej inte hört något om Bilbo på sistone. Men PJ har ju sagt att han ska göra den. Tror att inspelningen kommer att följas ganska noggrant när den väl börjar, och det ska bli kul.

Saknar verkligen förväntningarna, spekulationerna, disskusionerna och det nitiska letandet på internet som man bedrev inför LOTR- filmerna. Hoppas detta kommer tillbaka med Bilbo.

 

Har inte hört något om King Kong heller på länge men de håller väl på att spela in eller?

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jag har hört att Peter Jackson gärna vill regissera Bilbo, men att det fortfarande är problem med rättigheterna.Löser det problemet sig så blir det nog en Bilbo till slut. Det är bara att hålla tummarna.

 

Är inte säker om King Kong inspelningen har börjat, men jag tror det. Många namn är klara i rollbesättningen i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Bilbo e verkligen en film som man väntar på, lika bra som lotr hade inte suttit fel..King Kong blir nog osse spännande,såg osse Naomi Watts på Jay Lano för nån dag sen..Hon skulle börja spela in om nån vecka,scener utan henne e klart möjligt inspelade...Jack Black blir rolig att SE !!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Ja.. kingkong blir nog kul.. kan man köa till den kanske? Iaf starwars är väl köbart. Saknar all stämning, förväntningarna som fanns överallt i posters och ringar runt halsar, hem fyllda med tidningsartiklar... Ungefär som när man var liten och räknade ner till julafton fast det här var större!

 

Lite ledsamt att det inte kommer att hända igen. SF borde visa en julföreställning varje år på natten så att det först och främst köas och sedan samma gamla goa stämning som alltid! Iaf kunde dem visa alla tre extended i år nu när det blir färdigställt!! Det vore inte alls dumt!

 

Vet ni någe mer man kan köa till än SW och Bilbo?

 

Verkar förresten konstigt att de (pj me fru) har åkte för att träffa tjejen som spelade i King kong, hon dog ju för ett tag sedan(!) (lägger in en artikel här om jag hittar en)

Ändrad av Zoodiack
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...