Jump to content

Bäst i Vänner


Puffie

Vilken karaktär tycker du är roligast i Vänner?  

34 members have voted

  1. 1. Vilken karaktär tycker du är roligast i Vänner?

    • Ross
      5
    • Monica
      0
    • Chandler
      7
    • Phoebe
      5
    • Joey
      16
    • Rachel
      1


Rekommenderade inlägg

  • Svar 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

När jag började kolla på vänner tyckte jag helt klart att Joey var bäst pga av sin dumhet, men så gick ett år, två år, tre år, fyra år och helt plötsligt är inte Joey rolig längre. Faktum är att ingen är det, alla karaktärer har blivit förutsägbara, tråkigare. Detta gäller då alla karaktärer utom Ross som blivit roligare i de nya avsnitten än vad han var i de gamla.

De gamla vänner avsnitten är bäst!!!! :up::up:

De nya är halvroliga <_>

 

Ett avsnitt som var bland de roligaste var när Ross precis hade fått ett nytt jobb som professor i historia eller något liknande på universitet på andra sidan stan. Problemet var bara att han inte visste hur han skulle hinna från sin ena lektion på ett universitet till den andra på det andra universitet...När han kom fram var liksom lektionen...slut :(

Han fick nog och drog på sig sina inlines och för omväxlingens skull kom han i tid!

Synen av Ross, andfådd, rullandes på inlines fick mig att börja asgarva! :up::up:

 

Det är sånt här som gör livet värt att leva :D

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Jag röstade på Joey. Han är klar skönast och jag är ganska lik honom med tanke på att han tänker på mat jämt och ständigt :D Skön kille och jag gillar att han är ganska dum av sig.

 

EDIT: Förresten, Filmis, ditt inlägg ovan ser ut som en julgran :up:

Ändrad av Greenleaf
Link to comment
Share on other sites

Den gången jag garvade mest åt ett vänneravsnitt var när hela gänget skulle äta middag på Monicas finporslin. Hon var helt överförskiktig med dom. När Ross sedan skulle duka tog han upp en tallrik och låtsades att tappa och sa sammtidigt med sin "ross stämma" "woow...woooww"

 

Vid det tillfället ASGARVADE JAG :lol:

 

Men precis efter han hade sagt "wooow" för andra gången tappade han nästan tallriken på riktigt och sade då ett allvarligt.. " wow"

 

Nu fullkomligt gapa jag av skratt :lol::lol:

 

 

Pricken över det lilla i:et var i slutet av avsnittet när Chandler kom och välte hela lådan med allt porslin i och allt gick sönder.

 

Detta är MYCKET roligare när man ser själva avsnittet och hör deras röster och ser deras miner...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jag totalvägrar... Visst Vänner är bra, men jag har blivit så besviken på vissa utav dom jag sett hos Jay Leno. Under intervjuerna så har dom verkat helt humorbefriade. Jag tycker gott man kan kräva att en "skådis" som har hållt på så länge med en komedi gärna kan visa att dom kan vara roliga utan manus...

 

Kolla bara på Arnold Schwarzenegger, han är ju rolig bara han öppnar käften i intervju-sammanhang.

Link to comment
Share on other sites

Jag totalvägrar... Visst Vänner är bra, men jag har blivit så besviken på vissa utav dom jag sett hos Jay Leno. Under intervjuerna så har dom verkat helt humorbefriade. Jag tycker gott man kan kräva att en "skådis" som har hållt på så länge med en komedi gärna kan visa att dom kan vara roliga utan manus...

Har inte sett alla men "Ross" var väldigt rolig när han var hos Jay Leno. Kan inte utala mig om de andra :(

 

 

Roligt att ni började rösta så att det händer nått :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...