Jump to content

Bästa 30 min komedi


Puffie

Vilken tycker du är roligast??  

36 members have voted

  1. 1. Vilken tycker du är roligast??

    • Spin City
      2
    • Fresh Prince i Bel Air
      2
    • Vänner
      14
    • Fraiser
      1
    • Huset Fullt
      1
    • Tummen mitt i Handen
      1
    • Ska du säga
      0
    • Alla Älskar Raymond
      2
    • Annan
      13


Rekommenderade inlägg

  • Svar 49
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Simpsons är bäst, med South Park som god tvåa. Av icke tecknade är... eh... kollar inte på någon komediserie egentligen. Men Sex and the city är nog bäst. Seinfeld o Vänner är ok men resten av komediserierna är ganska så svåra att genomlida tycker jag, främst 80-tals repriserna.

Link to comment
Share on other sites

Vem kan inte tycka att det e roligt när Olle Sarri kör en sån där osäker monolog och bara stammar och sen kommer han på nått o säger "OOOhh!" men en så grymt rolig röst..HAHA  :up:

 

Gillar den serien skarpt!!  :D

C/O Segemyhr är också en riktigt rolig serie. I senaste avsnittet av Cleo stötte Johan Rheborg ihop med Johan Ulvesson :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

The Simpsons tycker jag är kul, började inte uppskatta serien förrän jag blev lite äldre och förstod skämten och allt det ironiska...

 

Har följt Nanny sedan starten för några år sedan och kan nog varenda avsnitt utantill, Niles och Mrs Babcock är helt klart bäst. De som däremot inte sett mycket av serien ser nog inte det roliga... liksom i alla serier måste man ju lära känna karaktärerna för att kunna uppskatta skämten och allt som händer.

 

Freaky Finnertys är en annorlunda, och faktiskt ganska underhållande komediserie, när man kommit in i den. Den är inte alls så överdriven som de flesta komedier och karaktärerna är definitivt mer realistiska.

 

De som gillar Huset Fullt förstår jag mig inte på..... det typiska amerikanska dravlet med lillgamla ungar och allt som hör till..... nej där får ni allt förklara er.

Link to comment
Share on other sites

En skön favorit e ju Spin City . Nu fick jag hjärnsläpp och glömde helt vad han den sextokiga med glasögon heter men han e ju klart bäst .

Carters självmordbenägna hund e ju oxå härlig .

Du tänker på Stuart Bondek. När vi ändå pratar om Spin City, så vill jag bara säga att serien tappade värdet ganska mycket när våran Michael J. Fox var tvungen att sluta. Hoppas han mår så bra han kan i alla fall...

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...