Jump to content

Harry Potter Collection


seriefreak

Rekommenderade inlägg

Nä jag blev också förvånad av bristen på samlingsboxar av Harry Potter - nu när jag bestämt mig för att se samtliga filmer innan jag tar mig an den senaste på bio. Men problemet är ju precis som Yoijimbo säger, dumt att köpa en samlingsbox när det kommer fler filmer, för att inte säga helt bortkastade pengar. Sen att det inte har kommit någon form av samlingsbox med svensk text är ju högst märkligt, men så är det.

 

Själv köpte jag 1-5 på Bluray, för 129:-/styck. Bra pris och dessutom fullspäckade med extramaterial. Annars finns väl samtliga Harry Potter-filmer utgivna på 2-disc DVD är i Sverige.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator
Själv köpte jag 1-5 på Bluray, för 129:-/styck. Bra pris och dessutom fullspäckade med extramaterial. Annars finns väl samtliga Harry Potter-filmer utgivna på 2-disc DVD är i Sverige.
wow, det där lät ju väldigt intressant, faktiskt. Men det är som du säger, man skulle ju vilja ha alla filmerna i likadan förpackning så att säga... men det lär ju dröjja det. Och då är Blue-ray uttjänt. :P
Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...