Jump to content

*Struntsnack om film*


Plox

Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Heja Plox!!!

 

Tänkte jag skulle ta och se en filmnu men jag vet inte vilken jag ska se. fick alldeles förmånga förra veckan.

 

En "strunt"sak jag tänkt på. I amerikanska filmer så har dom alltid telefonsvarare och dom har oftast en massa meddelande på telefonsvararen. Men dom har oftast även en mobiltelefon.

 

Säger inget mer. bara en tanke jag fick.

 

Många "oftast" blev det.

Link to comment
Share on other sites

Ja det är ett par härliga bioveckor framåt, Walk The Line, Brokeback Mountain, Munich och Match Point ska jag försöka se. Men det är alltid härligt med en bra film på bio, framför allt om det är lite folk så man har hela salongen för sig själv :D

 

Nu ska jag se faktiskt se Blue Velvet för första gången, ska bli intressant att se vad Lynch har fått ihop...

Link to comment
Share on other sites

Nu har jag City of lost Children, inte laglig väg men jag har den i min ägo så att säga.. nu fattas bara att se den oxå. Fan, ibland är det roligare att sätta ihop en film med snygga menyer och lyckas få ett fint paket av allt istället för att se den... :lol:

 

Såg förresten Good Night and Good Luck, sådär tycker jag. ska nog skriva nått om den i sedda filmer kanske...

Link to comment
Share on other sites

Jag såg att Czech gett Gotcha en 5:a. Gillar den också men det är inte en 5:a. Det tyckte jag inte ens första gången jag såg den. Stark 3:a eller svag 4 skulle jag ge den idag. Då skulle det blitt en 4 förmodligen.

 

Okej jag gillar den. Men har svårt att förstu hur du kan se den som ett mästerverk.

 

Förklara dej människa ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Jag såg att Czech gett Gotcha en 5:a. Gillar den också men det är inte en 5:a. Det tyckte jag inte ens första gången jag såg den. Stark 3:a eller svag 4 skulle jag ge den idag. Då skulle det blitt en 4 förmodligen.

 

Okej jag gillar den. Men har svårt att förstu hur du kan se den som ett mästerverk.

 

Förklara dej människa ;)

 

Jo, så här ligger det till :rolleyes: Jag älskar filmen och även om det egentligen är en fyra kan jag inte ge den annat än femma då jag älskar den lika mycket varje gång jag ser den. Sen att man växte upp med den gör ju att det är mycket nostalgi. Det är helt enkelt en favoritfilm, vilket inte betyder att jag tycker det är bland de bästa filmerna.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...