Vilken movie murderer är du?
Skriven 23 augusti 2005 - 21:02

Skriven 28 augusti 2005 - 19:06
Skriven 28 augusti 2005 - 19:11
blir nästan lite avis där benvit..Jack Torrence =)

Detta inlägg har ändrats av Michael Myers: 28 augusti 2005 - 19:11
Skriven 28 augusti 2005 - 21:10
Freddy Krueger är ju inte fy skam heller =Pblir nästan lite avis där benvit..Jack Torrence =)
Skriven 29 augusti 2005 - 15:57
Hur kan någon föredra Jack Torrence framför Hannibal Lecter?

Skriven 29 augusti 2005 - 16:04
jag hadde vart faen så mycket räddare för jack torrance.. hannibal ser ju ut som en snäll farbror ffs...blir nästan lite avis där benvit..Jack Torrence =)
Hur kan någon föredra Jack Torrence framför Hannibal Lecter?Det ligger helt klart bortom mitt förstånd...
Skriven 29 augusti 2005 - 16:05
neh det förståsFreddy Krueger är ju inte fy skam heller =Pblir nästan lite avis där benvit..Jack Torrence =)

Skriven 29 augusti 2005 - 16:08
Hur kan någon föredra Jack Torrence framför Hannibal Lecter?Det ligger helt klart bortom mitt förstånd...
Hannibal is the ultimate fjoll =P
Skriven 29 augusti 2005 - 16:09

Skriven 29 augusti 2005 - 16:24

Skriven 29 augusti 2005 - 16:33
yepp vi har samma åsikt här.. nästan så man blir kär...

Jajjemänsan, Jack är coolast. Det är ju stencoolt att vara insane! Hanniballe är ju bara äcklig. Jack är ju rent galen! =PDÅRAR! Hannibal ser kanske ut som en farbror (det är han ju faktiskt också), men en farbror med smak för hjärnor!
Dessutom så är han ju übersmart. Jag vet inte vem av Hannibal och Jack som ser mest skrämmande ut, men om frågan är vem som är coolast så borde svaret vara självklart...
Skriven 29 augusti 2005 - 16:38

Skriven 29 augusti 2005 - 16:49
Äsch då, He's a wimp.. =PSå Hannibal är INTE insane?
Jodå, men han är bara insane på ett intelligent sätt. Jag skulle vara räddare för en högst klyftig kannibal som alltid vet mer än man anar och väldigt väldigt gärna vill ut ur fängelset, än en tok som låter mycket.
Skriven 29 augusti 2005 - 16:53
Meeep ända anledningen du vet att han är galen är ju att du sett honnom... Jack Torrence däremot.. han hadde man ju sprungit ifrån direkt om man träffat på honnom..Så Hannibal är INTE insane?
Jodå, men han är bara insane på ett intelligent sätt. Jag skulle vara räddare för en högst klyftig kannibal som alltid vet mer än man anar och väldigt väldigt gärna vill ut ur fängelset, än en tok som låter mycket.

Skriven 29 augusti 2005 - 16:56
Meeep ända anledningen du vet att han är galen är ju att du sett honnom... Jack Torrence däremot.. han hadde man ju sprungit ifrån direkt om man träffat på honnom..Så Hannibal är INTE insane?
<---så hadde jag sett ut...
Kanske det. Det innebär att du inte vet att Hannibal är galen förrän han lockat dig hem till sitt hus och tänker käka dig. Hur skraj blir du inte DÅ?

0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma användare