Jump to content

sommarlovs morgon


Guest Gäst_HannaGäst

Rekommenderade inlägg

Guest Gäst_HannaGäst

Hejsan!

 

Under alla år jag tittat på sommarlovsmorgon har alltid de australenskiska serierna varit så otroligt bra! även nu när jag är ädre tittar jag fortfarande på sommarmorgon, just på dessa serier.

nu undrar jag om det är någon som kommer ihåg lite vad serierna har hetat under de senaste åren, det skulle va kul att veta, själv har jg glömt bort! speciellt så skulle jag vilja veta vad den som gick förra året hette. Jag tror det var förra året iaf. Den hanlade om ungdomar som gick emellan olika världar på nått sätt. Väldigt tacksam för svar!

 

// Hanna

Link to comment
Share on other sites

Hmm, menar du domhär serierna som Treasure Islands och dom andra som jag inte heller kommer ihåg vad dom heter ;P Jag är osäker på om jag har sett den som gick förra sommarn med tanke på att jag inte tror jag kollade på sommarlovmorgon ett dugg den sommarn. Men om det var en tidigare sommar så kanske jag vet vilken serie du menar.

En sommar kommer jag ihåg att det var någon serie som handlade om en tjej som köpte något antikt som hon kunde resa tillbaks i tiden med.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gäst_HannaGäst
Hmm, menar du domhär serierna som Treasure Islands och dom andra som jag inte heller kommer ihåg vad dom heter ;P Jag är osäker på om jag har sett den som gick förra sommarn med tanke på att jag inte tror jag kollade på sommarlovmorgon ett dugg den sommarn. Men om det var en tidigare sommar så kanske jag vet vilken serie du menar.

En sommar kommer jag ihåg att det var någon serie som handlade om en tjej som köpte något antikt som hon kunde resa tillbaks i tiden med.

 

Aa, jo, ja menar dom serierna. Den där det är en tjej som köper en antik spegel och kan resa i tiden heter Mirror Mirror. Och så kom det en mirror mirror 2 också. Men den jag menade var när de gick mellan världar genom olika teleportörer. En gång under en bro, någon gång i ett hönshus osv. Så kom det till "ökenvärlden", "skogsvärlden" och "teknikvärlden" m.m.

Link to comment
Share on other sites

Hmm låter ganska spännande, som det brukar va. Men jag vet tyvärr inte

vilken serie du menar, det har nog att göra med att jag inte kollade på somamrlovsmorgon förra året.

 

;O Jag visste inte att det finns en uppföljarserie på mirror mirror.

Vet du vart man kan få tag på domhär serierna? Går dom på tv i repris?

Förresten, är denna sommarens serie bra?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Hejsan!

 

Under alla år jag tittat på sommarlovsmorgon har alltid de australenskiska serierna varit så otroligt bra! även nu när jag är ädre tittar jag fortfarande på sommarmorgon, just på dessa serier.

nu undrar jag om det är någon som kommer ihåg lite vad serierna har hetat under de senaste åren, det skulle va kul att veta, själv har jg glömt bort! speciellt så skulle jag vilja veta vad den som gick förra året hette. Jag tror det var förra året iaf. Den hanlade om ungdomar som gick emellan olika världar på nått sätt. Väldigt tacksam för svar!

 

// Hanna

 

Dessa är serierna jag vet om, vilket år dom sändes har jag ingen aning om tyvärr

 

Mirror Mirror

Resa in i det Okända

Are you afraid of the dark

The secret world of Alex Mack

Paraflax

The Girl from tomorrow uppföljare Tomorrow's End

Halvvägs genom galaxen och sedan vänster

Clarissa

 

Dom jag kommer på just nu

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Hejsan!

 

Under alla år jag tittat på sommarlovsmorgon har alltid de australenskiska serierna varit så otroligt bra! även nu när jag är ädre tittar jag fortfarande på sommarmorgon, just på dessa serier.

nu undrar jag om det är någon som kommer ihåg lite vad serierna har hetat under de senaste åren, det skulle va kul att veta, själv har jg glömt bort! speciellt så skulle jag vilja veta vad den som gick förra året hette. Jag tror det var förra året iaf. Den hanlade om ungdomar som gick emellan olika världar på nått sätt. Väldigt tacksam för svar!

 

// Hanna

 

Dessa är serierna jag vet om, vilket år dom sändes har jag ingen aning om tyvärr

 

Mirror Mirror

Resa in i det Okända

Are you afraid of the dark

The secret world of Alex Mack

Paraflax

The Girl from tomorrow uppföljare Tomorrow's End

Halvvägs genom galaxen och sedan vänster

Clarissa

 

Dom jag kommer på just nu

 

kommer du på fler? älskar de du fann nu. glöm bara inte "urpo och turpo" samt "pat a mat"

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...
  • 9 months later...
Guest mirielsbokblogg
Hmm, menar du domhär serierna som Treasure Islands och dom andra som jag inte heller kommer ihåg vad dom heter ;P Jag är osäker på om jag har sett den som gick förra sommarn med tanke på att jag inte tror jag kollade på sommarlovmorgon ett dugg den sommarn. Men om det var en tidigare sommar så kanske jag vet vilken serie du menar.

En sommar kommer jag ihåg att det var någon serie som handlade om en tjej som köpte något antikt som hon kunde resa tillbaks i tiden med.

 

Aa, jo, ja menar dom serierna. Den där det är en tjej som köper en antik spegel och kan resa i tiden heter Mirror Mirror. Och så kom det en mirror mirror 2 också. Men den jag menade var när de gick mellan världar genom olika teleportörer. En gång under en bro, någon gång i ett hönshus osv. Så kom det till "ökenvärlden", "skogsvärlden" och "teknikvärlden" m.m.

Link to comment
Share on other sites

Guest mirielsbokblogg
Hmm, menar du domhär serierna som Treasure Islands och dom andra som jag inte heller kommer ihåg vad dom heter ;P Jag är osäker på om jag har sett den som gick förra sommarn med tanke på att jag inte tror jag kollade på sommarlovmorgon ett dugg den sommarn. Men om det var en tidigare sommar så kanske jag vet vilken serie du menar.

En sommar kommer jag ihåg att det var någon serie som handlade om en tjej som köpte något antikt som hon kunde resa tillbaks i tiden med.

 

Aa, jo, ja menar dom serierna. Den där det är en tjej som köper en antik spegel och kan resa i tiden heter Mirror Mirror. Och så kom det en mirror mirror 2 också. Men den jag menade var när de gick mellan världar genom olika teleportörer. En gång under en bro, någon gång i ett hönshus osv. Så kom det till "ökenvärlden", "skogsvärlden" och "teknikvärlden" m.m.

 

 

Serien ni talar om heter Parallax, Ben upptäcker att det finns parallella världar, och att han har en syster i en av dem, riktigt bra serie :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...