Jump to content
  • 0

Film sökes!


Lina_85

Fråga

Jag undrara om någon vet vad denna filmen heter...

 

Filmen handlar om att det är två vita flickor som blir mördade eller våltagna i början av filmen och så blir en mörk liten kille anklagad för mordet eller våltäkten... Killen som blir anklagad för mordet eller våltäkten har varit där och sett när det hände men inte gjort något. tror att han hade något djur med sig dit. när de får tag på den rätta personen som har gjort detta, vissar det sig att den skyldiga är vit...

 

snälla, någon som vet vad denna filmen heter?

Link to comment
Share on other sites

Rekommenderade inlägg

  • 0

Grrr! :mad2:

 

Nu har det hänt mig 3 gånger de senaste två dagarna att jag vet exakt vad folk menar men inte kommer på namnet.

 

Jag vet exakt vad det är för film du söker men kommer inte på namnet... :(

 

Jag skriver självklart vad filmen heter om jag kommer på det...

 

Filmen utspelas i alla fall någon gång på 50/60-talet och är gjord på 90-talet, kanske är till någon hjälp...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Nej, har är inte liten... :blink:

 

Kommer inte riktigt ihåg men han var åtminstone 17+, jag kommer ihåg en scen ur filmen där KKK var med och brände ett kors medans några svarta gömde sig inne i en kyrka, tyvärr minns jag inte så mycket mer än så.

 

Jag har också för mig att killen blev dödad till slut men kommer inte riktigt ihåg,

jag vet exakt vilken film det är men ändå inte! :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Först tänkte jag på Mississippi brinner, men det är ju fasen inte den. Hmmm... säger som woozie, det var då faaan att man har minne som en fisk. Har sett filmen men kommer fasen inte ihåg. Fick för mig att Kevin Bacon var med men det är han nog inte... iofs är han med i det mesta men... :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vad heter han i Prison Break som spelar mannen som sitter innen för våldtäkt på några småtjejer?

 

Han är ledaren för det vita gänget i fängelset och har någon tönt som alltid följer efter honom och håller tag i hans byxficka...

 

Jag har bara sett de första 2 avsnitten så jag vet inte riktigt vem han är, men har för mig att han är med i denna film...

 

Någon som vet vad han heter?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tror du menar en film som heter Carolina-morden. Den svarte killens bror åker hem många år efteråt för att bringa klarhet i hur det hela gick till, eller hur?

 

Jag undrara om någon vet vad denna filmen heter...

 

Filmen handlar om att det är två vita flickor som blir mördade eller våltagna i början av filmen och så blir en mörk liten kille anklagad för mordet eller våltäkten... Killen som blir anklagad för mordet eller våltäkten har varit där och sett när det hände men inte gjort något. tror att han hade något djur med sig dit. när de får tag på den rätta personen som har gjort detta, vissar det sig att den skyldiga är vit...

 

snälla, någon som vet vad denna filmen heter?

 

 

Den heter Carolina-morden!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara på denna fråga...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...