Jump to content

eragon


eskil_

Rekommenderade inlägg

  • Svar 46
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det verkar som det inte kommer att bli någon Eragon 2 iaf inte en lång tid framöver. Finns ingen info alls om filmen. Huvudkaraktärerna är dessutom inte listade som skådespelare för nån 2:a.

 

Jag tycker personligen det är väldigt ruttet av skaparna att sluta en filmen så som dom gjorde när det uppenbarligen inte kommer en 2. Jag vill ha tillbaka dom 2 timmarna jag kollade på Eragon.

 

/Jocke

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Moderator

Om man vill satsa på att skapa en serie filmer borde det stå klart att det är oerhört viktigt att den första filmen blir bra. Det verkar inte skaparna av Eragorn fattat dock, för maken till standardprodukt går inte att hitta. Filmen innehåller oerhört lite av bokens innehåll och man har tagit rejäla genvägar för att hålla tempot uppe.

Inte konstigt att det inte finns möjlighet till uppföljare då.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Guest Gäst_TobbeGäst
Om man vill satsa på att skapa en serie filmer borde det stå klart att det är oerhört viktigt att den första filmen blir bra. Det verkar inte skaparna av Eragorn fattat dock, för maken till standardprodukt går inte att hitta. Filmen innehåller oerhört lite av bokens innehåll och man har tagit rejäla genvägar för att hålla tempot uppe.

Inte konstigt att det inte finns möjlighet till uppföljare då.

 

 

Jag håller med, Eragon filmer var den största besvikelsen jag upplevt, boken är 10 ggr bättre. Det var synd att det blev ett sånt misslyckande. Skulle ärligt talat inte vilja se den andra filmen.

 

/Tobbe

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Usch...

 

 

borde verkligen inte komma en 2:a det fattas alldeles för viktiga delar som är i boken. Filmen var en jättestor besvikelse och det enda sättet ja tror att de skulle kunna komma en tvåa är om det skulle bli en remake.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Usch...

 

 

borde verkligen inte komma en 2:a det fattas alldeles för viktiga delar som är i boken. Filmen var en jättestor besvikelse och det enda sättet ja tror att de skulle kunna komma en tvåa är om det skulle bli en remake.

 

 

Men för oss 10 miljarder människor som inte läst boken då? Vi kanske längtar efter en 2a.

Ni som läser böcker verkar så jävla gnälliga och viktiga!

Link to comment
Share on other sites

Usch...

 

 

borde verkligen inte komma en 2:a det fattas alldeles för viktiga delar som är i boken. Filmen var en jättestor besvikelse och det enda sättet ja tror att de skulle kunna komma en tvåa är om det skulle bli en remake.

 

 

Men för oss 10 miljarder människor som inte läst boken då? Vi kanske längtar efter en 2a.

Ni som läser böcker verkar så jävla gnälliga och viktiga!

Jag vet - läs boken! Då kanske du också får svar på om man blir gnällig och viktig om man läser böcker. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 2 months later...

Alla kanske inte vill läsa böckerna. Vi som inte läst böckerna förväntar oss inte så mycke. Jag själv gillar filmen och skulle gärna se en uppföljare på den utan att läsa någon bok. respekter det.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gäst_JonasGäst

Jag skulle aldrig se 2:an med samma regissörer, filmen förstör ju nästa till och med boken. ska filmerna ha en chans måste en ny regissör ta hand om det och börja om från början! även med en bättre skådespelare som eragon och kanske lite "häftigare" röst på Saphira :blink:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...