Jump to content

Fängelse filmer


Robiin937

Rekommenderade inlägg

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...

Jag kan lite fängelse filmer typ big stan lite fantasi och komedi och även green street hooligans.2. en bra fängelse film men jag vill ha tips på fler helst action

Link to comment
Share on other sites

jag vet att detta är fängelse filmer men jag söker en annan film jag vet ej vad den heter den handlar om typ en rysk skola för tjejer och ifall dom får IG så våldtar lärarna dom min polare sa att den hette typ Russian school eller nåt men hittar ej det om ni vet vad det är kan ni då skicka filmens namn till Zack.wow@hotmail.se så är ni snälla

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ingen som har något bra tips på bra fängelse filmer med lite slagsmål och action :)?

 

Mina absoluta favoriter är Green street hooligans (2, men 1:an är oxå bra) ,Blood and bone ( dom är i ett fängelse i början i alla fall).

 

Men den bästa fängelsefilmen är helt klart Dog pound ! Skit bra, jävligt tung film. Här är en trailer till dog pound

, hoppas du tycker om dom :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ingen som har något bra tips på bra fängelse filmer med lite slagsmål och action :)?

 

 

Ok....Bra tips i tråden men här kommer den bästa av dem alla....

Filmen heter Stoic och gav mig rysningar.

 

"Stoic är baserad på en sann historia och skildrar mobbning och brutalitet på ett fängelse i Tyskland. Fyra fångar delar en cell i 23 timmar per dag, sju dagar i veckan. Med lite att sysselsätta sig med och med ett sådant litet utrymme att bo på stiger spänningarna mellan dem tills en av dem blir offer. "

 

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...