Jump to content

Reklammusik


gellschon

Rekommenderade inlägg

  • 3 weeks later...
  • Svar 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Tänkte bara säga att om det är någon annan som är intresserad så finns nu sagda låt att ladda hem från GE Money Banks hemsida:

http://www.gemoneybank.se/default.asp?ge_id=24

 

Edit: Det blev något väldigt konstigt med citeringen, så jag tog bort det helt. Försökte citera mitt eget tidigare inlägg där jag frågade om låten från GE Money Bank reklamen, med texten "maybe I won't, maybe I will".

Ändrad av jazoo
Link to comment
Share on other sites

Okej, nu är det min tur att få spatt för att jag inte vet vad det är för låt som spelas på tv. Låten jag ärpå jakt efter är den som spelades i förra veckan på tv3 när de gjorde reklam för nya avsnittet för cityakuten. Sen i måndags (7 mars) när det avsnittet sändes är det dock en annan låt som dom kör...

 

Nån som kan hjälpa mig?

För jag har inte lyckats hitta den själv.

Link to comment
Share on other sites

Hej jag undrar om någon vet vad låten heter som är med i Volvos reklam för v50 (den dom sjunger på franska)?

 

Annars kanske ni vet vad apoteket använder för låt i sin längdkyssnings reklam(dom sjunger Im not the man for you, Im not the o o one) ?

 

Eller om ni vet vad låten i Adidas Reklam heter? (den med the intelligent shoe som handlar om en kille som drömmer och han går rund på gator och lite konstiga saker)

 

 

 

Vore sjysst om ni kunde maila mig på h.sundberg@gmail.com

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...