Jump to content

Vem är snyggast i lotr?


Rekommenderade inlägg

  • Svar 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

vill uppmärksamma hästarna i filmerna. hästen är ett enormt vackert djur, kraftfull och mäktig. älskar när arwen flyr från ringvålnaderna i sor, mmm, gåshud! att se en häst spränga fram i full galopp ger en häftig känsla.

Se då fram emot vad som komma skall!!! 250 (!) hästar skall ingå i en enda scen i rotk! Energin som kommer ut från pelennor skall tydligen vara bland det häftigaste som någonsin visats!!!

Link to comment
Share on other sites

ja jävlar, Pelennor! Brydde mig aldrig så mycket om Helms deep faktiskt, det är slaget på Pelennor jag får gåshud av. Det tryckande mörkret, den enorma belägringen, Nazgulerna, Denethors vansinne, Grond som splittrar portarna, Rohirrims anfall, Merry och Eowyn slaktar Nazgul.. Och förhoppningsvis inga dvärgkastarskämt. :D

PJ, jag ber på mina bara knän, lyckas med detta.

 

Och förresten är Olifanten snyggast :P

Link to comment
Share on other sites

... och var tror du animatörerna hämtade inspiration till Gollums utseende??

 

Ah det är då sant..... Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta men... men jag måste avslöja något. Jag är själv en reinkarnation av vänster foten man använder i filmen "min vänstra fot"... Det är så skönt att äntligen hitta en släkting.

Link to comment
Share on other sites

ja jävlar, Pelennor! Brydde mig aldrig så mycket om Helms deep faktiskt, det är slaget på Pelennor jag får gåshud av. Det tryckande mörkret, den enorma belägringen, Nazgulerna, Denethors vansinne, Grond som splittrar portarna, Rohirrims anfall, Merry och Eowyn slaktar Nazgul.. Och förhoppningsvis inga dvärgkastarskämt. :D

PJ, jag ber på mina bara knän, lyckas med detta.

varför skulle man få gåshud av helms klyfta egentligen, även om det är ett viktigt slag så är det ganska litet i boken, och inte mycket intressant händer egentligen förutom utritten.

pelennor är ju så grymt mycket bättre.. och med tanke på hur spektakulärt PJ gjorde helms klyfta så lägger jag allt mitt hopp till pelennor.

 

jag gör som du... ber på mina bara knän

 

 

Ah det är då sant..... Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera detta men... men jag måste avslöja något. Jag är själv en reinkarnation av vänster foten man använder i filmen "min vänstra fot"... Det är så skönt att äntligen hitta en släkting.

 

heheh

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...