Jump to content

Play.com


Yojimbo

Rekommenderade inlägg

Jag vet att det är flera här på forumet som har/brukar beställa film från Play.com (play.co.uk) och speciellt eftersom det ju ska vara fri frakt på alla varor där.

 

Nu tänkte jag beställa där, men när jag skulle checka ut min lilla beställning så stod det att det bara gick att beställa inom UK, och att de varor med £-tecken inte går att skicka utanför UK (vilket innebär i princip allt).

 

Vad gör man? Jag vet att det var något snack om det här förut här på Filmsnack, och jag har för mig att någon sa att man skulle ingorera deras anmärkning, eller nåt?

 

Blev paff i alla fall, och undrar om någon kan göra mig klokare på problemet?

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Ja, det är just det som man måste göra. Man klickar på Euro högst upp till höger för att "aktivera" shoppandet om man bor utanför Storbritannien. Det kan bli lite skillnad på tillgänglighet, men för det mesta är det samma sak.

 

Har beställt därifrån många gånger under flera år och aldrig haft problem. De har även börjat med PlayTrade vilket gör att man kan köpa t.ex. Region 1-utgåvor från USA fraktfritt. Tyvärr åkte jag på tullavgift på en box som jag beställde via PlayTrade (utanför EU), inte mycket att göra.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...