Jump to content

Hur tror du Star Wars III kommer att vara?


DeXxoR

Kommer Star Wars III bli bättre än förväntad?  

20 members have voted

  1. 1. Kommer Star Wars III bli bättre än förväntad?

    • Mycket över
      8
    • Ja, Men bara lite
      10
    • Nej
      2


Rekommenderade inlägg

Nu ska ju pullvret släppa alla filmerna i 3D versioner också läste jag. Blir grymt irriterad på den där pengarkåte gubben. Offtopic jag vet.

 

 

Läste detta med nyss på filmtipset och jag håller med Davvie, kan han inte börja med något nytt än att mjölka ut pengar på star wars.

Jag kommer nog se detta nya project men jag är väldigt trött på att han

inte kan släppa star wars och börja med något nytt istället.

 

Ps: Dom nya star wars filmerna är inte så dumma ändå. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Den kommer att stinka!

 

Personligen så gör jag inte om misstaget att gå och se "STARWARS" denna gång utan hyr skitrullen istället. :down:

 

Jag har aldrig gäspat och sovit så mycket i en biograf som när jag såg episod I och II. Speciellt del II där dubbelhakan Lucas försökte sig på en kärlekshistoria med de mest patetiska av skådespelare ståendes på en blåduk i 2 timmar. :whistling:

 

Inte ens vader intresserar efterom han är alldeles för antik för att passa in med dagens själslösa datorgrafik och att man kommer att få se honom en stund den sista kvarten kommer inte hjälpa dyngan från att klassas som dynga. Endast trångsynta nördar som behöver skaffa sig ett fruntimmer uppskattar det här efter ålder sju. :smartass:

Ändrad av Syncrotron
Link to comment
Share on other sites

Filmen kommer säkert överstiga mina obefintliga förväntningar. Trailern skvallar om en orgie i effekter samt en massa malplacerad rymdpolitik :down:. Jag är i alla fall mycket tveksam...

 

 

Måste du använda de mest avancerade ord som dyker upp i huvudet på dig (likadant i alla dina inlägg) eller sitter du och slå upp orden i en ordlista? :P

Nåja, skämt två polare imellan, jag tror eller rättare sagt hoppas på den här filmen. Vet att den inte blir lika bra som föhoppningarna men ber till den som vill lyssna att Lucas har hittat en bra balans mellan story och effekter den här gången. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Filmen kommer säkert överstiga mina obefintliga förväntningar. Trailern skvallar om en orgie i effekter samt en massa malplacerad rymdpolitik :down:. Jag är i alla fall mycket tveksam...

 

 

Måste du använda de mest avancerade ord som dyker upp i huvudet på dig (likadant i alla dina inlägg) eller sitter du och slå upp orden i en ordlista? :P

 

Jag tar det där som en komplimang, det är väl inget fel i att använda de ord jag tycker passar in i min tankegång? Men ursäkta mig om orden kanske var för komplicerade för dig :smartass:

Link to comment
Share on other sites

Filmen kommer säkert överstiga mina obefintliga förväntningar. Trailern skvallar om en orgie i effekter samt en massa malplacerad rymdpolitik :down:. Jag är i alla fall mycket tveksam...

 

 

Måste du använda de mest avancerade ord som dyker upp i huvudet på dig (likadant i alla dina inlägg) eller sitter du och slå upp orden i en ordlista? :P

 

Jag tar det där som en komplimang, det är väl inget fel i att använda de ord jag tycker passar in i min tankegång? Men ursäkta mig om orden kanske var för komplicerade för dig :smartass:

 

 

 

Du glömde att citera att jag säger att det är ett skämt deepred! Ledsen om det lilla räckte för att du skulle ta illa upp. Självklart får du använda vilka ord du vill och förresten vet vi både vem av oss som är bäst i svenska, bara att jag inte stoltserar med ord :P . Men varsågod och ta det som en komplimang och du vill, no hard feelings...

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...