Jump to content

Ingoman


Tully

Rekommenderade inlägg

En annan idé jag funderat på är att hedra Ingoman/Anton med en filmkväll eller liknande med någon film vi vet att han gillade. Om ni har någon idé eller förslag så hör gärna av er.

 

Tycker jag låter som en intressant idé. Vore faktiskt trevligt att ha en sådan minnesstund för Anton.

 

Håller med, vi kanske skulle göra det till en årlig tradition också.

 

Någon som har koll på vilken Antons absoluta favoritfilm var?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • Svar 48
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moderator

Idag skulle Ingoman fyllt 34 år. Känns fortfarande bedrövligt att han inte längre finns med oss här på forumet. Jag är själv 36 år och tycker inte jag kommit så långt i livet ännu. Att livet ska sluta innan man fått fylla 34 är fruktansvärt grymt.

Ingo, du kanske inte är aktiv här längre, men ekot av din röst rullar fortfarande runt och kommar aldrig att försvinna.

 

Grattis på födelsedagen, Ingoman!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Moderator

Ser att det är ett år, en vecka och en dag sedan Ingo somnade in. Ofattbart att tiden går så fort.

Kan i alla fall konstatera att han lever kvar här på Filmsnack, han dyker emellanåt upp när man går tillbaka i någon tråd. Det räcker med att läsa nåt gammalt inlägg han gjort för att han ska bli högst levande igen.

 

Sov gott, Anton!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Herre gud vilken nyhet att komma tillbaka till... Det är alltid så fruktansvärt när unga människor dör.

 

Och gällande organdonation så tycker jag det kan tilläggas att det viktiga inte är om man vill donera eller ej utan att man tar ställning. Det underlättar också för ens anhöriga om det nån gång blir aktuellt. Många organ går förlorade eftersom sjukvårdspersonalen inte har hjärta att ställa sådana frågor till närstående när de precis fått ett dödsbud. Har man då gjort sin vilja klar i förväg så slipper det ske.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Moderator

Väldigt trevligt att du skriver här, Anette. Om du läst igenom hela tråden så förstår du nog hur omtyckt Anton var.

Har svårt att föreställa mig vad ni gått igenom, och jag kan bara hoppas att ni går starkare ur det.

Hoppas ni fortsätter gå in här och skriva emellanåt, så vi tillsammans kan hålla Ingomans minne levande.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

21 februari enligt hans profil? Då ska jag försöka se den då också, Ed Wood är en sån film jag haft i filmskåpet länge, men alltid valt bort. Kan nog inte komma på en bättre anledning att plocka fram den än denna. :)

 

Ja det stämmer, den 21...

Jag har också haft den i samlingen väldigt länge.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...