Jump to content

Reklammusik


gellschon

Rekommenderade inlägg

  • Svar 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Det skulle vara riktigt kul att veta vad det är för låt till Qubus Reklamen.

 

Hoppas någon vet det här...

 

MVH Sean :)

 

 

Hej jag undrar också det! Skulle bli jätte glad om någon skulle kunna säga vad den heter, den går något sånt här typ:

 

"Finally, I can breathe, I can see, I can feel my heart, got/with(inte säker) new emotion!"

 

Tack på för hand.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jag fick plötsligt en låt på hjärnan som jag haft i flera dar nu. Jag kan inte komma på var, när eller hur jag hört den, men jag är ganska säker på att det är från en reklam.

 

Jag har för mig att texten är nånting med sexy mama men det kan lika gärna vara något som låter som det. En jättelugn låt med en elgitarr och en kvinna som sjunger rätt segt o långsamt. Tror jag.

 

Snälla hjälp!

Link to comment
Share on other sites

har en annan låt som jag inte kan få ur skallen. den är med i amelie från montematre (tror den heter nåt med amelie t.o.m) och jag är SÄKER på att den är med i nån svensk reklam. något säger mig att det är typ amf pension eller nåt annat sånt, fast vet inte. kan nån hjälpa mig?!?! :blink:

Link to comment
Share on other sites

har en annan låt som jag inte kan få ur skallen. den är med i amelie från montematre (tror den heter nåt med amelie t.o.m) och jag är SÄKER på att den är med i nån svensk reklam. något säger mig att det är typ amf pension eller nåt annat sånt, fast vet inte. kan nån hjälpa mig?!?! :blink:

 

har hittat att den heter "Valse D'Amélie". nån som vet?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Tjenare allihopa!

Mitt första inlägg här! Tjoho! =)

 

Vet inte ifall detta har frågats och besvarats tidigare men jag kunde inte hitta nåt om det..,

 

Skulle vilja veta vilka som gör versionen av i just can't get enough i h&m:s senaste reklam. låten spelas även på deras hemsida.

kan mycket väl vara NOUVELLE VAGUE specielt om den e väldigt soft å sjungs av en tjej... eller soft å soft.. fasen kallas det bossa nova?? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 months later...
Guest Coolis
Hej allihopa!

E d möjligtvis någon som kan tala om för mej vem som sjunger love is in the air, hip hop versionen? :) Ha letat som en tok o kan inte hitta....please help!

 

 

 

 

Den heter: "Love is in the air"- Milk & Sugar

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Guest Gäst_MikaelGäst

Tänkte kolla om någon här vet vad jag menar för reklamlåt: Den var med i en reklam för något dataspel ,en kraftig soldat sprang runt i en tom stad, han springer senare in i en byggnad (tror att spelet var Halo).

Den har ävenvarit med i en snutt för någon sjukhus serie på 5:an tror jag.

En text rad i låten är "wornout faces".(Låten är vädigt lugn)

Tack på för hand!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 years later...
Guest michelle

Nån som vet vad det är för låt som spelas i den där reklamen där en massa studsbollar rullar nerför en gata?

Tror att det är en LCD TV reklam. Väldigt lugn låt med bara en akustisk gitarr och sång, låter det som.

 

låten som spelas i bakgrunden till hoppande studsbollar heter heartbeats av josé gonzález

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...