Jump to content

Animera streckgubbar


Hawa!i

Rekommenderade inlägg

Detta programmet är extremt enkelt att använda och jag har haft väldigt roligt med det. Jag lärde mig använda det själv på två minuter. Det är nog inte så svårt att bifoga en liten animation man har gjort om man nu känner för det....

 

Ska man ta det ett steg längre kan man ju tänka sig att man gör kända filmscener med strckgubbarna, sedan ska andra gissa vilken film det är ifrån. Fast det är väl endast aktuellt om detta funkar någorlunda ordentligt. Eftersom det är så pass enkelt att använda så är det dock inte helt omöjligt.

 

LADDA NER PROGRAMMET HÄR

 

För att visa hur lätt det är så bifogar jag en GIF-fil jag gjorde på ca 3 minuter, jag vill varna känsliga tittare då det förekommer våld.

fight.gif

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 35
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Jag har laddat ner programmet, men hur gör man om man vill att filmen ska gå saktare?

 

Hoppsan...förlåt för mitt felaktiga svar...

 

Till höger om Play och Stop-knappen finns en mätare. Den mätaren ändrar Frame-rate, alltså hastigheten på filmen.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...