Jump to content

Håkan Hellström?


insomnia

Rekommenderade inlägg

Läste på nätet att Håkan Hellström blev årets artist i P3 Guldgalan 2010. Men hans senaste platta släpptes ju förra året under våren, så han borde ju om något ha varit nominerad förra året anser jag. Men vad tycker ni om resterande vinnarna i P3 Guld? En av de stora fördelarna är ju att det är Timo Räisänen som håller i det, han diggar jag :)

 

http://www.sr.se/sida/gruppsida.aspx?Progr...&grupp=6460

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ja, jag fick höra det från min kompis också..så jag har inte så bra koll med andra ord :wub::blush: Pinsamt sätt att sluta året på, men jag tyckte att det var så konstigt o bli nominerad för en så gammal platta så jag tyckte det var värt att nämna då.

Du är inte ensam i alla fall, eftersom jag hade en bekant som faktiskt trodde precis samma sak som du och nämnde det för mig bara någon dag innan jag läste ditt inlägg. Det är ju galatider och jag tycker att framför allt alla musikgalor bara swischar förbi i alla hast när de väl sätter igång. Förr behövde man bara hålla reda på Grammisgalan, men nu är det säkert tre galor som är mer attraktiva än den.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...