Jump to content

Fotbollslag?


Achtung

Rekommenderade inlägg

  • Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Vem är det? Har aldrig hört det förut! hursomhelst:

Min tabell =

1 AIK

2 Malmö FF

3 Halmstad

4 Djurgården

5 Örgryte

6 Sundsvall

7 Öster

8 IFK göteborg

9 Helsingborg

10 Hammarby

11 Landskrona

12 Enköping

13 Elfsborg

14 Örebro

 

 

AIK - Utan skador så vinner dem

MFF - Ijeh skadad, kommer igång när han e bra men går ej hela vägen

Halmstad - kommer att var riktigt bra i år

Dif - Klarar sig inte utan Rehn! Zoran lucic utvisad minst fem gånger under året

Örgryte - Ligger alltid med där uppe, mycket pga hamren!

Sundsvall - När det e kallt så kan sundsvall ta poäng - Det e alltid kallt i Sverige!

Öster - bra lag

IFK göreborg - En uppvärmningssäsong

Helsingborg - Ska vara glada om de kommer så här långt upp med pengaproblem!

Hammarby - ingen hermansson inga mål!

Landskrona - Har kvar sitt lag men e mätta på framgång!

Enköping - Ligger såpass nära sthlm så de måste stanna så att mthcerna e nära

Elfsborg - Drugge och vad de nu heter... Går aldrig!

Örebro - Det är deras tur nu!

Link to comment
Share on other sites

Jag bara säger det nu. Sen så får ni se om det stämmer men jag tror på Rosenberg av följande orsaker:

> Han spelar i ett topplag vilket är en förutsättning för att bli skyttekung.

> Han spelar bredvid Niklas Skoog, och det var en förutsättning för att Ijeh blev skyttekung förra året.

> Han var tippad som Zlatans ersättare redan 2001 och fick spela ett par matcher och lyckades ganska bra men sen så började Ijeh och skoog storspela så han fick aldrig nån chans men nu är han äldre.

> Han är en utpräglad målskytt.

> Han var mff's bästa spelare de sista matcherna förra året.

> Han öser in med mål på träningsmatcherna mot danska storlag som FCK.

 

---

 

Tabellen är svårtippad, alla experter säger mff och dif men alla experter har haft fel de senaste 10 säsongerna. Själv så tror jag inte på dif. Topplagen 2003 blir mff, hbk, öis, aik.

 

AIK är tveksamt. De har liksom förra säsongen ett bra lag men saknar stabilitet och den stora frågan är ju om Money får stanna till premiären.

 

HBK imponerade förra året men man blir ju tveksam när man hör att de vill kalla in fedel.

 

DIF blir årets favoritfall men krigar sig till en ärorik 4:e 5:e plats på hösten.

 

MFF saknar Ijeh men han hade knappast kunnat upprepa förra året. 2002 var han okänd, 2003 är han punktmarkerad. Han kan nog få svårt att ta en plats om inte prahl går över till 433.

 

Elfsborg hade ett oerfaret och ungt lag förra året. I år är de äldre.

 

Landskrona är i allsvenskan för att stanna. En ett år äldre farnerud är nog tillrräckligt för mittenplacering.

 

800skrivbord_1.jpg

 

Den här bilden är hämtad från blådårar 2:s hemsida. Därmed filmanknytning. :D

Link to comment
Share on other sites

Precis så (med dif som favoritfall) tror jag också att det kommer att bli eller iallafall hoppas jag det. Zoran Lucic ska tydligen stuckit ut tungan och sagt att allsvenskan inte är någon utmaning fördjurgården. Med all respekt, Zoran, du är en bra tränare men du kommer att få äta upp dina ord! Djurgården ska inte förvänta sig för mycket av säsongen.

Hammarby blir kanske ett riktigt Magplask!! Såg att fjortoft var skadad med en drös spelar bl a Markstet. De får det väl svårt som vanligt!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ja det var riktigt bra! Arsenal åkte ut igen, de får hålla sig till dubbeln år efter år, internationella kupper rår de inte på. Tänk om inte malmö haft zlatan! Citerat honom själv:

"Det är klart som fan det går bra när de fick så mycket pengar för mig". Ni vore inte mycket utan honom :D

Ändrad av Zoodiack
Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...