Jump to content

Bilbo som film?


Rekommenderade inlägg

Jag hörde på P3s nöjesnyheter idag att PJ eventuellt planerar att göra en film om Bilbo när han är klar med King Kong. Detta har ju disskuterats många gånger förut, men PJ har då bestämt nekat. Nu verkar det då som om han har ändrat sig.

Verkar lovande tycker jag, även om han borde ha tänkt på detta förut, och gjort Bilbo innan han gjorde triologin om härskarringen. Det hade kännts mer rätt.

 

Någon annan som hört något om detta?

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
  • Filmstar

Ok, nu har jag läst en strålande artikel på filmtipset.

 

Jag citerar:

 

"Peter Jackson är angelägen att få Sir Ian McKellen att återta rollen som trollkarlen Gandalf förutsatt att frågan kring filmrättigheten är löst. Regissören har talat om att sätta igång produktionen av föregångaren till Sagan om Ringen så snart han har avslutat nyproduktionen av King Kong. Han har dessutom sagt att hans produktion av Bilbo kommer att göras i samma anda som trilogin Sagan om Ringen.

"

 

Låter inte det bra :up:

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu har jag läst en strålande artikel på filmtipset.

 

Jag citerar:

 

"Peter Jackson är angelägen att få Sir Ian McKellen att återta rollen som trollkarlen Gandalf förutsatt att frågan kring filmrättigheten är löst. Regissören har talat om att sätta igång produktionen av föregångaren till Sagan om Ringen så snart han har avslutat nyproduktionen av King Kong. Han har dessutom sagt att hans produktion av Bilbo kommer att göras i samma anda som trilogin Sagan om Ringen.

"

 

Låter inte det bra :up:

Jo, ingen Bilbo utan Sir Ian McKellen säger jag bara!! :up:

Kan inte tänka mig någon annan i den rollen.

Link to comment
Share on other sites

Ok, nu har jag läst en strålande artikel på filmtipset.

 

Jag citerar:

 

"Peter Jackson är angelägen att få Sir Ian McKellen att återta rollen som trollkarlen Gandalf förutsatt att frågan kring filmrättigheten är löst. Regissören har talat om att sätta igång produktionen av föregångaren till Sagan om Ringen så snart han har avslutat nyproduktionen av King Kong. Han har dessutom sagt att hans produktion av Bilbo kommer att göras i samma anda som trilogin Sagan om Ringen.

"

 

Låter inte det bra :up:

Jo, ingen Bilbo utan Sir Ian McKellen säger jag bara!! :up:

Kan inte tänka mig någon annan i den rollen.

Jag satt och funderade om Sean Connery skulle passa.

 

Men han kanske mer är "Saruman" stuket.

 

ArA

Ändrad av ArA
Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...