Jump to content

Star Wars filmerna


VitoCorleone

Vilken är bäst??  

57 members have voted

  1. 1. Vilken är bäst??

    • The Phantom Menace
      0
    • Attack Of The Clones
      1
    • (Hoppas på episod 3)
      13
    • A New Hope
      12
    • The Empire Strikes Back
      18
    • Return Of The Jedi
      13


Rekommenderade inlägg

  • Svar 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tidningarnas recensioner är ju bara en persons åsikt, så det är ju aldrig säkert att lita på deras betyg. Sen kan man ju ha koll på vissa recensenter och veta vad dom satt för betyg tidigare, och då kan ju deras betygsättning i alla fall kanske ge lite hum om vad man kommer tycka om filmen.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...
  • 4 months later...
Jag tog RotJ efter mycket inre despyt. EsB är också bra men slutet på RotJ är oöverträffat i filmhistorien och väger över enligt mig.

Jag håller med på den här punkten - jag brukar få många upprörda oldschool fans över mig när jag påar Jedins Återkomst framför Rymdemperiet, men jag tycker att slutet är outstanding i ROJ, allting faller på plats, flottan går in i dödsstjärnan, Luke slåss med sin far och Han och Leia på månen Endor.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Jag vill säga några ord om Star wars, det är den enda filmen eller filmerna som kommer att överleva de andra filmerna, det är en fantastisk rymdsaga som inspirerade mig som ung. Jag tycker namnen George Lucas gett karaktärerna är jordnära och om jag någon gång i livet får en son så kanske Anakin är ett accepterat namn i samhället.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...