Jump to content

Världspremiär samtidigt i hela världen...


Peo

Rekommenderade inlägg

Det har ryktats och skrivits en del om det här tidigare även här på forumet, men nu har premiärtiderna alltså spikats av filmbolaget. Matrix Revolutions kommer att ha premiär samma datum runt om i hela världen och dessutom simultant. Det innebär att den 5 november på morgonen/förmiddagen har den premiär i USA. Tidig eftermiddag har den premiär i Europa och sent på kvällen har den premiär i Asien.

 

Det innebär att den kommer att premiärvisas den 5 november lokal tid kl 6 a.m. i Los Angeles, 9 a.m. i New York, 2 p.m. i London, 5 p.m. i Moskva och kl 11 i Tokyo.

 

Premiärtiden i Sverige lär då bli kl 15 på eftermiddagen (obekräftat eftersom filmbolaget bara angett tiderna för städerna ovan men det borde stämma om jag har räknat rätt).

Link to comment
Share on other sites

Hej!

 

Jag är helt färsk på det här forumet, och det kommer nog bli en del timmar här. :D

 

Ang. Matrix. Jag såg självklart första filmen. Den andra har jag inte sett än (jag vet, jag borde skämmas!) och den finns snart på DVD. Men det känns som det gått ganska kort tid mellan tvåan och trean. Stämmer det? :huh:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...