Jump to content

TV-spel & PC-spel


Rakii

Rekommenderade inlägg

Precis köpt ny dator så laddar upp inför Battlefield Bad Company 2.

 

Så länge har jag sista timmarna kvar i underbara Uncharted 2 och sen har jag precis importerat Demon´s Souls som många anser ska vara 2009 års bästa spel. Så kommer bli många härliga speltimmar kommande månaderna.

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 142
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Har nu lirat Battlefield Bad Company 2 några timmar online, fy fan vad roligt och beroendeframkallande det är. Spelet ser jäkligt bra ut oxå så kan rekommendera det varmt.

Ifall ngn här på forumet köper det till PC så hojta till så vi kan lira lite tillsammans.

Link to comment
Share on other sites

Fastnade som många andra 16åringar i WoW-träsket, lirat otroligt mycket under dessa år. Tagit pauser och försök att byta till andra spel, tex: Age of Conan, där de lovade så enormt mycket -> fanns inget att göra på max leveln. Testade även AION, som var väldigt häftigt och nytänkande. Spelade tills alla kompisar lade av, då gjorde jag likaså. Så nu sitter jag utan spel, väntar på att Diablo 3 ska komma..

 

/Ara

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ja, klart att man har spelat Bioshock! Köpte det på releasedagen för något år sedan men borde nog ha läst boken Och världen skälvde innan (inte efter) för att få ett bättre djup och en större helhet i fråga om Rapture.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...