Jump to content

Köa till "Revenge of the Sith"


Valandil

Rekommenderade inlägg

  • Svar 44
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Moderator

Hade nog kunnat tänka mig att gå på premiären, men det är inte ett lika stort måste som på LOTR.

Dock vill barnen med (ja, inte Viggo då, han har bara kommit till Hitta Nemo och Shrek än) men det blir lite för sent för dem att vara uppe till mitt i natten och sen upp på skolan. Så vi går på fredag kväll istället.

Link to comment
Share on other sites

Jag fattar ingenting. Kalmar måste det onekligen vara något fel på. Hon som skulle köpa biljetter till mig fattade fel och trodde biljetterna skulle släppas vid 17.00 istället för 12.00 (då de verkligen släpptes). Folk hade tydligen köat då...men när min kompis kom fram klockan 5 fanns det fortfaranade biljetter kvar...hmm. Helt utan att köa

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
HUr många här befinner sig på Sergel inatt??...jag vet att jag kommer gör det

 

Är det nån som tänk gå på Cantina Pre-Party på Lava??

 

Det blir ingen sergel för mig i natt. Snarare Rigoletto imorgon kväll. Typiskt att det ska vara matte-prov kl 8 imorgon. För en gångs skull prioriterar jag skolan framför Star Wars... Men det kan faktiskt hända att jag går på den där pre-party-grejen ändå. Känner några som ska dit.

 

P.S. Fin signatur förresten! "Cazi..Cavie? Caviezel? The guy from the first one..."

Link to comment
Share on other sites

Lucas - Du är förlåten! FAAAN va grym den var...nu väntar två visningar under torsdagen
och en utförlig recension också! ;)

 

Var aningen för trött för en längre recension och kännde att jag var tvungen att skriva något...så det fick bli sådär... :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...