Jump to content

Dagens Matrixbild


Achtung

Rekommenderade inlägg

Jag tänkte att man kunde ha en tråd med bilder från reloaded här (men gärna från den första också) likt i lotr-forumet.

 

Jag börjar:

Här är några bekanta ansikten. Påminner mig om nån eminemvideo, fast med agent smith.

poster_intnl_smith.jpg

Ändrad av Achtung
Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Greenleaf, jag ser inga bilder alls i dina inlägg.

 

Att man bara kan lägga in en bild i varje inlägg (smått irriterande) kanske har att göra med maxstorlek för varje inlägg, eller?

Skumt. Tidigare så kunde man se båda bilderna, men nu helt plötsligt så kan man inte se något längre förutom det lilla röda krysset. Hm, de kanske kommer tillbaka.

 

Ja, maxstorleken är väl den enda förklaringen.

 

 

EDIT: Jag lade märke till en sak i bilden på tvillingarna. Han till höger håller i något föremål i sin vänstra hand. Någon som kan se vad det föreställer?

Ändrad av Greenleaf
Link to comment
Share on other sites

Jag har nu ökat antal tillåtna bilder per inlägg till 3. Anledningen till denna gräns är att det kan bli segt att ladda en sida med 10 inlägg med mer än 3 bilder per inlägg via modem i dessa bildtrådar.

 

Om bilderna inte funkar beror det troligen på att servern som bilderna ligger på inte tillåter hyperlinking. Länka till sidan där bilderna finns isåfall istället.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...