Jump to content

Machete


Manetheren

Rekommenderade inlägg

  • Moderator

Har hört omdömen om Robert Rodriguez nya film Machete som gör gällande att den är allt det som Stallone ville göra med The Expendibles, men utfört på rätt sätt.

Den ska ha en mer autentisk 80-talskänsla än vad The Expendibles har, även om den kanske tektiskt är lite slarvigt utförd.

 

Hur som så älskar jag trailern! Måste absolut se den här filmen. Rodrigez har fått ihop en klart intressant rollista; Danny Trejo, Jeff Fahey, Michelle Rodriguez, Jessica Alba, Don Johnson, Robert De Niro, Steven Segal och, givetvis, Cheech Martin.

 

Filmen är som bekant sprungen ur den fiktiva trailer som fanns med i Rodriguez och Tarantinos gemensamma projekt Grindhouse.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Filmstar

såg den hos en kompis i nashville och jag tyckte inte denna filmen nådde upp till mina förväntningar... trodde att den skulle bli bättre än den blev... :/

Håller med, den höll inte riktigt vad den lovade, om man säger så. Kom inte upp i samma klass som t.ex. Planet Terror. Vad har hänt med dina filmtips förresten ? Du kanske varit bortrest...

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...