Jump to content

Hyra VHS i Stockholm


Tvekorisarv

Rekommenderade inlägg

  • Filmstar

Svårt eftersom jag själv inte hyr film längre. Men dessa tre videobutiker kan du pröva:

 

Buylando

De har flera butiker i Stockholm och jag vet att den på Kungsholmen och Gärdet brukade ha stort VHS-sortiment, men om de fortfarande idag har det måste du fråga dem om. Du kan alltid ringa direkt till butiken (tel nr finns i länken) eller besöka dem direkt (adresser i länken).

 

Casablanca

Ligger centralt på Sveavägen och brukade iaf ha ett väldigt stort VHS-utbud. Borde ha något kvar tycker man.

 

Jourvideo

Har en del på VHS vet jag då jag var där för en vecka sen eller så, men inte mycket.

 

Hoppas du hittar något iaf.

Link to comment
Share on other sites

Buylando: jag tror ingen buylando hyr VHS filmer längre.

 

Casablanca: Jag har kollat där har inte hittat någon VHS film men kanske kolla igen

 

Jourvideo: Där har inte jag varit men som du säger så kan det finnas VHS jag ska leta där se om det finns

 

Jag va i Videotown för en månad sen också jag såg de hade slutat med hyra VHS :( tråkigt.

 

Men tack tipset ska gå leta Jourvideo där kan det finnas ;)

 

SKulle gärna vilja lite tips vore det schysst :)

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...