Jump to content

Bilbo som film.


Rekommenderade inlägg

  • 1 month later...
  • Svar 40
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Har ni missat den tecknade filmen från 70-talet? Förbise den inte som en barnfilm utan den är helt klart sevärd! Olyckligtvis vet jag inte vart man kan få tag på den... Här är en bild ur den: bilbo-cartoon.gif

Haha, jag såg klipp ur den för ett tag sedan. Skogsalverna såg ut som typ troll med grönt hår och grejer, helt fult. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Idén är bra, men INTE IAN HOLM som Bilbo!
Är du dum eller? varför skulle inte ian holm vara Bilbo? ANTINGEN så gör man bilbo med Ian Holm som BILBO och Ian Mckellen som GANDALF eller så gör man ingen film alls. Hur dålig skitfilm skulle det bli då? förstår inte hur ni tänker som skriver här, BILBO är en föregångare till sagan om ringen, det kan ju inte vara 2 olika personer som spelar Bilbo och Gandalf, hur sämst skulle inte det bli. Man gör ju Tolkien åt åtlöje som spenderat 10 år med böckerna om man inte ens kan ha samma skådespelare med i filmerna. som jag sa ANTINGEn SAMMA skådespelare eller ingen film.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jag har alltid tyckt det samma! när jag läste den raden som du beskrev så bra med gandalf så fick jag gåshud så häftig kan senen bli om inte änu häftigare.

Link to comment
Share on other sites

Har ni missat den tecknade filmen från 70-talet? Förbise den inte som en barnfilm utan den är helt klart sevärd! Olyckligtvis vet jag inte vart man kan få tag på den...

 

Jag hade både den och return of the king på datorn för bara ett litet tag sen, tack vare en olycka så försvann båda två. men jag fick dom från isohunt. Det tog sin lilla tid, men det var värt det. Nu är jag i dagen till att köpa en ny dator och väntar därför med att plocka ner dom igen.

 

Men jag råder dig till att söka på Lord of the rings animated på isohunt.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...