Jump to content

Filmbyten och Säljes!


Bond26

Rekommenderade inlägg

Hejsan

är en stor samlare av film av dess udda till de senaste

jag söker nya folk som e intressserad av att byta!

 

dock söker jag inget nytt av de senaste, utan de lite mer gamla och udda

samt söker jag gamla svenska filmklassiker och teaterfarser.......

 

även italienska och asiatiska filmer e stort intresse

 

e-maila mej: Bondfever@spray.se

 

Du får gärna ta det i vår DVD del på forumet så kan vi säkert få igång en diskussion och så. Många har sina DVD-filmer i "Filmlistan" så du kan alltid kontakta oss personligen om du är intresserad av något. Eller varför inte lista din egen samling ?

 

var finns denna filmlista?

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • Svar 39
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Filmstar

Dessa har jag tillgängliga. Skicka ett PM om det finns intresse för någon/några så kan vi prata om priser. Del 1/2.

 

 

 

post-462-1244270630.jpg

An American Werewolf in London - En amerikansk varulv i London (1981) - R2

De två studenterna Jack och David är på vandringsresa genom den engelska landsbygden. Då det en natt är fullmåne attackeras de av en vargliknande varelse… Jack dör medan David blir svårt skadad. Han återhämtar sig på ett sjukhus, men får i sina drömmar besök av den avlidne Jack. Jack förklarar att det var en varulv som anföll de båda, och att David kommer att förvandlas till en sådan vid nästa fullmåne.

 

post-462-1244270641.jpg

Blade Runner - (1982) - Director's Cut - R2

Deckard är en "Blade Runner" som har till uppgift att demolera Replikanter s.k. genframställda människor. Replikanterna är skapade av Dr Tyrell. Han har skapat en fyraårig livsspärr ifall Replikanterna skulle ta sin frihet i egna händer. Fyra stycken replikanter har kommit på hur man kringgår livsspärren, och kan därför leva för evigt. Replikanterna kan efter en tid utveckla egna känslor, och blir på det viset livsfarliga för människor. Deckards uppdrag blir nu att göra slut på Replikanterna till varje pris...

 

post-462-1244270888.jpg

Charade - (1963) - R0

En kvinna får reda på att hennes man blivit mördad och en grupp män nu är ute efter henne då de tror att hon har pengar som hennes man hade som de anser tillhör dem. Samtidigt träffar hon en främling som försöker hjälpa henne.

 

post-462-1244270901.jpg

Dark Blue - (2002) - R2

Ett drama som utspelar sig under de fem dagar som leder till det stora upploppet i Los Angeles våren 1992. Trångsynthet, utpressning och våld inom poliskåren utlöser upploppet som sprider sig över hela staden och kostar 55 människor livet. Samtidigt är två L.A. poliser på jakt efter två hänsynslösa mördare som har utfört ett ohyggligt massmord och rån.

 

post-462-1244271033.jpg

First Great Train Robbery, The - Det stora tågrånet (1979) - R2

Edward Pierce är mästertjuven som skapar en briljant plan för att stjäla en förmögenhet i guldtackor från ett tåg. Men för att lyckas måste han ta hjälp av en kassaskåpsexpert och dennes vackra flickvän, vilket leder till en intrigfylld rad av rån som testar allas nerver, kamratskap och rånaregenskaper.

 

post-462-1244271050.jpg

Grand Slam - (1967) - R0

En professor som varit skollärare i 30 år, men med ett kriminellt förflutet, har kommit med en plan där en stor juvelkupp ska utföras – i Rio de Janeiro ! Fyra proffs anlitas för att utföra jobbet; en kassaskåpsöppnare, en elektriker, en militär och en playboy – alla med varsin uppgift.

 

post-462-1244271101.jpg

Love and Bullets- Livsfarligt uppdrag (1979) - R2

Joe Bomposa är ledaren i ett världstäckande nät av brottslighet. För att kunna sätta dit honom får polisen Charlie Congers ett ytterst viktigt uppdrag av FBI - att hitta Joe Bomposas vackra älskarinna, som befinner sig i Schweiz, hårt bevakad av Bomposas män. Samtidigt lejer Bomposa en av de bästa lönnmördarna för att göra sig av med henne och polisen...

 

post-462-1244272443.jpg

Madigan - Brottsplats Manhattan (1968) - R2

Tony Russell är en poliskommissarie som utreder ett fall av korruption där en av hans äldsta kollegor, och vän, är inblandad. Dan Madigan är en detektiv som letar efter en mördare, samtidigt som hans jobb håller på att krossa hans äktenskap.

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar

Dessa har jag tillgängliga. Skicka ett PM om det finns intresse för någon/några så kan vi prata om priser. Del 2/2.

 

post-462-1244271407.jpg

One Man Army-box - Deadly Impact, Death Journey, Mean Johnny Barrows (1976, 1976, 1984) - R0

Deadly Impact: När en datahacker tar fram ett program som slår oddsen på de enarmade banditerna i Las Vegas, slår han och hans flickvän till. När några kriminella får nys om programmet, torterar de paret för att få tag på pengarna de hittills fått ihop, samt programmet. Snart har den skurkaktige polisen George Ryan och hans kompis Lou fått upp ögonen för de två kriminella och en hissnande jakt påbörjas.

Death Journey: Jesse Crowder får i uppdrag att eskortera en överviktig revisor över statsgränsen för att vittna mot en maffiamedlem.

Mean Johnny Barrows: En Vietnamveteran slängs på felaktiga grunder ut från armén och får ett jobb på en bensinmack. Maffian erbjuder honom jobb, vilket får katastrofala följder...

 

post-462-1244271571.jpg

Scorpio - (1973) - R2

Lancaster spelar agent Cross, en CIA-agent med en chockerande hemlighet. Delon spelar Scorpio, en fransk lönnmördare med ett välförtjänt rykte om att alltid lyckas med sina uppdrag. Båda är experter inom sitt område - modiga, intelligenta och livsfarliga. När personliga ambitioner och politiska krafter utom deras kontroll tvingar dem att mötas, måste de slåss för sina liv mitt i det kalla krigets brutala verklighet.

 

post-462-1244271593.jpg

Spartan - (2004) - R1

En amerikansk hemlig agent inom regeringen får i uppdrag att befria presidentens dotter som blivit kidnappad. Men på vägen dit upptäcker han en större konspiration som leder till Vita Huset...

 

post-462-1244271613.jpg

Tinker, Tailor, Soldier, Spy - Mullvaden (1979) - R2

Miniserie om George Smiley som återkallas från pensioneringen. Hans uppgift är att avslöja en infiltratör inom den brittiska underrättelsetjänsten.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Säljer mina största boxar på grund platsbrist och behov av pengar.

Alla boxarna har ståt i hyllorna länge så dom är knappt andvända och fint skick.

 

Jag använder mig av DHL för frakt eller kan vi bestäma mötesplats i Kungsbacka eller i Göteborg.

Här Limited boxarna som jag ska sälja:

 

 

 

Sagan om ringen R1 OPP!! 700kr Oöppnad

Sagan om två tornen R2 300kr Oöppnad

Sagan om konungens återkomst R2 300kr Oöppnad

Hellboy med staty (3disc) R1 300kr

ET (stor box) R1 500kr

Gangs of New York limited (4disc) 400kr

Narnia exended med Bokstöd 300kr

 

Har ni frågor om filmerna och vill ha mer bilder om innehållet och frågor om frakt eller pris så skicka bara ett PM.

Skickar filmerna så for jag fått pengarna på Kontot.

 

Mejla mig på: razze_cola@Hotmail.com om ni är intresserade.

 

Mvh

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Har lite filmer som jag tänkt göra mig av med via Tradera - men tänkte slänga upp de här först. Kan tänka mig byta mot filmer jag vill se (vill-se-listan, en del av den i alla fall). PM:a vid intresse. :)

 

The Wire - Säsong 2 (R2SE Digipack - inplastad)

Phenomena (R2SE Inplastad)

Sopranos - Säsong 1 (R2UK med svensk text)

Dark Angel - Säsong 1 (R2SE Tjock keep-case)

På Spaning i New York - Säsong 1 (R2SE Tjock keep-case)

Lost - Säsong 1 (R2SE begagnat skick)

The OC - Säsong 2 (R2SE begagnat skick)

Hipp-Hipp Säsong 2 (R2SE)

Dr. Strangelove Special Edition (R2SE)

Double indemnity (R2UK)

Citizen Kane (R2SE)

Waking the Dead (R2SE)

Orgazmo (R1US)

Prom Night (R2SE) OOP

A Fish called Wanda (R2UK med svensk text)

Piranha (R2UK, inplastad)

Titanic - 2 disc Special Edition (R2SE)

Fast food Nation (R1US)

Mulholland Drive (R2SE)

Lost Highway (RESE)

Schindler's List - 2-Disc Special Edition (R2SE)

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Skulle ju kunna tänka mig Mulholland Drive så är det upplagt för att jag någon gång ska kunna köra mitt Lynch-race och en gång för alla få bekräftat att Lynch är skräp. ;)

De enda filmer jag har som finns på din Vill Se-lista är Outland och Stigmata (dock ingen svensk utgåva på den senare[/b].

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Gjort en ny genomgång idag och slänger upp filmerna här innan jag lägger ut de på Tradera. Kan som vanligt tänka mig att byta mot filmer jag vill se (vill-se-listan på filmtipset). PM:a vid intresse. Hade tänkt mig kanske 20:-/styck för DVD och 40:-/styck för Bluray.

 

DVD

The Breakfast Club (R2SE - Inplastad)

Apocalypse Now - Redux (R2SE)

Nikita (R2SE)

Midnight Express (R2SE)

The Pianist(R2SE - 2-disc Special Edition)

Crank (R2SE)

Mitt liv som hund (R2SE)

American History X(R2SE)

Farväl Las Vegas (R2SE)

The Towering Inferno/När Skyskrapan Brinner (R2UK - ej sv. text)

I Sista Minuten (R2SE)

Eternal Sunshine of the spotless mind (R2SE)

Battle Royale II - Requiem (R2SE)

Cinema Paradiso (R2SE)

Waterworld (R2SE)

Elefantmannen (R2SE - Inplastad)

Reservoir Dogs/De Hänsynslösa (R2SE - 2-disc)

Million Dollar Baby (R2SE - Inplastad)

Miami Vice (2006) (R2SE)

Gilbert Grape (R2SE)

Det Stora Blå (R2SE)

 

BLURAY

The Mist (R2SE - 2-disc)

Maffiabröder (R2SE)

 

PORTO (vid köp)

1 filmer 10:-

2 filmer 20:-

3-4 filmer 30:-

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...