Jump to content

Hej då på ett tag-tråden


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Filmstar
Någon eller några kanske har märkt att jag inte är inne särskilt ofta just nu. Det beror på att jag håller på och flyttar och kan endast vara på modem just nu. Tough luck..

 

Bara så att ni vet.

Detsamma verkar gälla Czechflash också. Har inte sett 70-talsfilm-gurun på ett tag. Halloj!

Link to comment
Share on other sites

Jaha, då var det min tur att skriva i denna tråden....

Ska iväg o jobba i en vecka.... *suck* med kossor....( tycker inte om kossor...) Jag får se om jag lyckas komma ut på nätet medans jag är borta, men modemet därute är verkligen segt....

Annars e jag inte tillbax förrän nästa torsdag....

Ha de bra så länge....

 

O det va synd att du skulle lämna oss Linda .... Hoppas verkligen att du kommer tillbax igen... Varför ska du försvinna föresten?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Det va ju himla tråkigt... :( Nån av er som känner för att lämna en förklaring till varför ni säger att ni vill lämna forumet? (ni behöver givetvis inte svara om ni inte vill och om ni redan lämnat forumet så lär det ju bli svårt att svara...)

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Någon eller några kanske har märkt att jag inte är inne särskilt ofta just nu. Det beror på att jag håller på och flyttar och kan endast vara på modem just nu. Tough luck..

 

Bara så att ni vet.

Detsamma verkar gälla Czechflash också. Har inte sett 70-talsfilm-gurun på ett tag. Halloj!

Har inte varit inne på den här tråden på länge, men har inga planer att lämna forumet. Visst känner man sig inte alltid aktiv eller pigg på att skriva, men för det mesta är det bara kul att dela med sig av filmer man sett, vill se och får tips om att se.

 

Hoppas verkligen inte fler "gamla" forumiter lämnar forumet. Som sagt, det är redan för många som lämnat forumet...

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...