Jump to content

Favorit James Bond ?


Czechflash

Favorit James Bond ?  

28 members have voted

  1. 1. Favorit James Bond ?

    • Sean Connery
      13
    • George Lazenby
      1
    • Roger Moore
      7
    • Timothy Dalton
      1
    • Pierce Brosnan
      6


Rekommenderade inlägg

  • Filmstar
Min favorit är Daniel Craig från senaste filmen men det alternativet har du inte ens med så struntar i att rösta istället :P

 

Nej, hade lite svårt att förutse att han skulle vara med 2003 och det var inte direkt ett alternativ innan man ens sett honom "in action".

Link to comment
Share on other sites

Jag la min röst på Sean Connery som är den förste och enda.

Var nog för vi hade fler filmer av han när jag var liten så det var dom jag såg mest, Sen är han den hårdare av alla men ofta med glimten i ögat tycker jag.

 

Roger Moores filmer har jag inte sett på läänge och minns inte dom så mycket alls men Köpte nyligen Sean Connerys fyra första Gaamla godingar på dvd och jag bara älskar dom. Nostalgi att se igen.

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

När jag växte upp var det Roger Moore som var Bond på bio. Därför var han länge den rätte Bond för mig. Ska inte påstå att jag sett alla Sean Connerys filmer, men de jag sett har inte varit någon aha-upplevelse om att han skulle vara bättre som Bond än Moore.

Har börjat köpa på mig Bondfilmerna som kommer med Expressen, så om jag lyckas samla och kan börja se om filmerna så kanske jag ändrar uppfattning. Jag ser ju på film med lite andra ögon numera.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...