Jump to content

Hej då på ett tag-tråden


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 802
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Känner att jag just nu varken har tid eller ork för forumet, men jag kanske kommer tillbaka när jag känner för det. :)  Hejdå så länge!

Det va ju sorligt...

Får verkligen hoppas att du kommer tebax snart igen....

E inte roligt med folk som försvinner så länge...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Jaha, ingen roadie här heller. Nu börjar jag bli riktigt orolig, han brukar ju alltid dyka upp här minst en gång per dygn. Snart skickar jag ut ett rikslarm efter en bonnläpp som har typ 200 meter till asfalt, och troligen kör lite vingligt med tanke på att han just har tagit körkort. Eller så sitter han och gråter för att han har sett att Buffy dör i sista avsnittet... :P

 

Nu förstår jag hur mammor har det.

 

Eller han kanske har druckit sin första lättöl, så att han inte vet vad han heter eller var han är. <_<

Link to comment
Share on other sites

Jaha, ingen roadie här heller. Nu börjar jag bli riktigt orolig, han brukar ju alltid dyka upp här minst en gång per dygn. Snart skickar jag ut ett rikslarm efter en bonnläpp som har typ 200 meter till asfalt, och troligen kör lite vingligt med tanke på att han just har tagit körkort. Eller så sitter han och gråter för att han har sett att Buffy dör i sista avsnittet...  :P

 

Nu förstår jag hur mammor har det.

 

Eller han kanske har druckit sin första lättöl, så att han inte vet vad han heter eller var han är.  <_>

Haha nu är jag tillbaka, och jag har inte druckit folköl....

 

Däremot har jag varit lite deprimerad kring Buffy som du nämner, hela femte säsongen är en enda lång misär och 6:e verkar också bli sorglig

 

Hur som helst....kommer nog vara borta över helgen också, men på måndag blir det nya forumtag!

Link to comment
Share on other sites

Jaha, ingen roadie här heller. Nu börjar jag bli riktigt orolig, han brukar ju alltid dyka upp här minst en gång per dygn. Snart skickar jag ut ett rikslarm efter en bonnläpp som har typ 200 meter till asfalt, och troligen kör lite vingligt med tanke på att han just har tagit körkort. Eller så sitter han och gråter för att han har sett att Buffy dör i sista avsnittet... :P

 

Nu förstår jag hur mammor har det.

 

Eller han kanske har druckit sin första lättöl, så att han inte vet vad han heter eller var han är.  <_>

Haha nu är jag tillbaka, och jag har inte druckit folköl....

 

Däremot har jag varit lite deprimerad kring Buffy som du nämner, hela femte säsongen är en enda lång misär och 6:e verkar också bli sorglig

 

Hur som helst....kommer nog vara borta över helgen också, men på måndag blir det nya forumtag!

buffy... <_>

Link to comment
Share on other sites

Jaha, ingen roadie här heller. Nu börjar jag bli riktigt orolig, han brukar ju alltid dyka upp här minst en gång per dygn. Snart skickar jag ut ett rikslarm efter en bonnläpp som har typ 200 meter till asfalt, och troligen kör lite vingligt med tanke på att han just har tagit körkort. Eller så sitter han och gråter för att han har sett att Buffy dör i sista avsnittet...   :P

 

Nu förstår jag hur mammor har det.

 

Eller han kanske har druckit sin första lättöl, så att han inte vet vad han heter eller var han är.  <_<

Haha nu är jag tillbaka, och jag har inte druckit folköl....

 

Däremot har jag varit lite deprimerad kring Buffy som du nämner, hela femte säsongen är en enda lång misär och 6:e verkar också bli sorglig

 

Hur som helst....kommer nog vara borta över helgen också, men på måndag blir det nya forumtag!

buffy... <_<

Zoodiack... <_<:P

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...