Jump to content

Säg något snällt


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Om ni visste vilka fördomar jag har om tjejer när det gäller film. Min uppfattning har varit att tjejer endast tittar på romantiska kärlekskomedier och ssliskiga tonårsfilmer. Men uppfattning har radikalt ändrats efter det att jag upptäckt mängden av tjejer som sökt sig till sidan. Killar är överskattade

 

VAFAN?!?  

 

Som sagt aggresive :P

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Om ni visste vilka fördomar jag har om tjejer när det gäller film. Min uppfattning har varit att tjejer endast tittar på romantiska kärlekskomedier och ssliskiga tonårsfilmer. Men uppfattning har radikalt ändrats efter det att jag upptäckt mängden av tjejer som sökt sig till sidan. Killar är överskattade

jo tack, uppfattningen "tjejer-romantiska kärlekskomedier och tonårsfilmer" får du mycket gärna ändra. :D och alla andra som tycker så också förstås.

Link to comment
Share on other sites

Om ni visste vilka fördomar jag har om tjejer när det gäller film. Min uppfattning har varit att tjejer endast tittar på romantiska kärlekskomedier och ssliskiga tonårsfilmer. Men uppfattning har radikalt ändrats efter det att jag upptäckt mängden av tjejer som sökt sig till sidan. Killar är överskattade

Håller med Éowyn här...

Långt i från alla tjejer tycker om sådana filmer.

Jag är inte en av dem...

Jag tittar hellre på en mysig skräckis eller en spännande fantasy än något söt-sliskigt pjoller....:wacko: ( romantiska komedier och tonårsfilmer) :wacko:

 

När jag nu ändå är här vill jag bara tacka för mycket intressant och rolig läsning...

 

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Om ni visste vilka fördomar jag har om tjejer när det gäller film. Min uppfattning har varit att tjejer endast tittar på romantiska kärlekskomedier och ssliskiga tonårsfilmer. Men uppfattning har radikalt ändrats efter det att jag upptäckt mängden av tjejer som sökt sig till sidan. Killar är överskattade

Håller med Éowyn här...

Långt i från alla tjejer tycker om sådana filmer.

Jag är inte en av dem...

Jag tittar hellre på en mysig skräckis eller en spännande fantasy än något söt-sliskigt pjoller....:wacko: ( romantiska komedier och tonårsfilmer) :wacko:

 

 

 

:wub:

ja verkligen...tittar helst på thrillers,science fiction och komedier i klass med dum&dumbest

Link to comment
Share on other sites

Om ni visste vilka fördomar jag har om tjejer när det gäller film. Min uppfattning har varit att tjejer endast tittar på romantiska kärlekskomedier och ssliskiga tonårsfilmer. Men uppfattning har radikalt ändrats efter det att jag upptäckt mängden av tjejer som sökt sig till sidan. Killar är överskattade

Jag tror att du träffar fel sorts tjejer roadwarrior....

 

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Jag tror att du träffar fel sorts tjejer roadwarrior....

 

Jo det kan jag hålla med om, tjejer i min ålder är väl inte jätteintresserade av tex robert de niros senaste film "han är ju så ful" är det enda man hör. Har dock efter en mängd med intressant läsning på det här forumet kommit fram till att ni tjejer kan mer om film än jag, många va er i alla fall. Jag har nog egentligen aldrig träffat någon riktigt film intresserad tjej, men jag bor ju ute i skogen.

 

Hoppas ni förstår att jag nu ändrat min uppfattning angående tjejers filmvanor.

 

B)

Link to comment
Share on other sites

--------------------------------------------------------------------------------

det är bra, Roadwarrior! Romantiska komedier är väl bland det värsta jag vet, och ändå råkar jag vara av kvinnligt kön.. Och ovän, jag var faktiskt helt övertygad om att du var en kille, jag med. Men det är det som är det fina med internet, folk blir tagna för vad de säger, inte vem som säger det. Tycker det är skönt att ha ett könsneutralt nick, och låta folk dra vilka slutsatser de vill (dvs att man är kille :) )

Borde passa på att berömma folk nu, men har lite ont om tid. Kan ändå passa på att räkna upp lite folk som förtjänar beröm:

Manetheren

Ovän

Eowyn

Zoodiack

Greenleaf

Har förstås glömt någon nu, och jag ber så mkt om ursäkt :)

Link to comment
Share on other sites

Jag tror att du träffar fel sorts tjejer roadwarrior....

 

Jo det kan jag hålla med om, tjejer i min ålder är väl inte jätteintresserade av tex robert de niros senaste film "han är ju så ful" är det enda man hör. Har dock efter en mängd med intressant läsning på det här forumet kommit fram till att ni tjejer kan mer om film än jag, många va er i alla fall. Jag har nog egentligen aldrig träffat någon riktigt film intresserad tjej, men jag bor ju ute i skogen.

 

Hoppas ni förstår att jag nu ändrat min uppfattning angående tjejers filmvanor.

 

B)

jag tror väl att jag är i din ålder så det är inte ALLA unga tjejer som bara gillar snygga skådespelare.....men det nämnde du i ditt inlägg :D

Link to comment
Share on other sites

Ja nu är det inte alls lika dött som vi jul.

 

Ni får ursäkta att jag gör så många inlägg, men jag har aldrig något att göra och då går jag in här. Det är alltdi kul att lära sig något nytt och få ett nytt filmtips.

 

Gillar din avatar föresten filmlover, intressant med filmintresserade tjejer, men nu har jag ju malt på om det ett tag.... :D

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...