Fast i och med att ni nyligen har sett den så kanske ni har den färskt i huvudet och ändå kan vara med och diskutera den?
Det är iofs sant (:
Skriven 21 mars 2011 - 13:19
Fast i och med att ni nyligen har sett den så kanske ni har den färskt i huvudet och ändå kan vara med och diskutera den?
Skriven 21 mars 2011 - 13:56
Skriven 21 mars 2011 - 15:13
Skriven 21 mars 2011 - 15:16
Skriven 24 mars 2011 - 12:37
Skriven 24 mars 2011 - 16:04
Aj då, låter som att ha kommit till helvetet... Åtminstone för ett tag. Hoppas det blir bra snart !Jag är med på allt (som vanligt).
Jag ska se Hämnden snart i alla fall - måste dock vänta några dagar till då jag dragit på mig en ögoninflammation som gör att jag inte kan använda några linser och därför inte kan se på film för tillfället.
Skriven 24 mars 2011 - 21:01
Ja, det är litegrann så. Kan dock inte hålla mig helt borta från filmtittandet utan har sett lite dokumentärer av det enklare slaget - typ youtube-streamade sådana. Men känslan av att att sätta i linserna igen kommer vara som att gå från VHS till HD.Aj då, låter som att ha kommit till helvetet... Åtminstone för ett tag. Hoppas det blir bra snart !
Jag är med på allt (som vanligt).
Jag ska se Hämnden snart i alla fall - måste dock vänta några dagar till då jag dragit på mig en ögoninflammation som gör att jag inte kan använda några linser och därför inte kan se på film för tillfället.
Skriven 24 mars 2011 - 23:03
Jag tycker ju som sagt att Hämnden är en bra idé, annars tycker jag att Stevie som en bra idé!Ingen som är sugen på någon dokumentär?
Kollade Filmtipset och ingen, av de som är medlemmar där som hänger här på forumet, verkar ha sett Stevie.
Skriven 30 mars 2011 - 23:19
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma användare