Jump to content

Var finns filmen?


Plox

Rekommenderade inlägg

För några år sedan såg jag en film med den sexiga Goldie Hawn :) "Town & country".. Har försökt hitta den men helt omöjligt, hittar den inte på DC++ heller. Någon här som har den?

 

/GoldMan

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 31
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag har letat efter en dvd som på SubDVD.com heter Twin Peaks: Fire Walk With Me / The Art of David Lynch (Special 2 Disc Edition), men som dom har slutat sälja, tydligen.

 

Grejen är att den utgåvan har både dokumentären The Art of David Lynch och Reflections on the Phenomenon of Twin Peaks, som jag väldigt gärna skulle vilja få tag på. Dessutom är det en jäkla snygg utgåva också.

 

Någon kanske är mer van att söka över tillförlitliga asiatiska dvd-sidor eller liknande där den kanske finns?

Link to comment
Share on other sites

Jag har letat och letat efter en dvd jag verkligen vill ha för att sammnställa min Johnny Depp samling.

Någon som vet om det går att få ta på "The Brave" med Johnny Depp och Marlon Brando?

 

Begagnat eller nytt.. helst nytt dock, men den verkar ha utgått för rätt längesen och en nyrealese är kanske att hoppas på för mycket, åtminstone inte inom en snar framtid.

Link to comment
Share on other sites

Jag har letat och letat efter en dvd jag verkligen vill ha för att sammnställa min Johnny Depp samling.

Någon som vet om det går att få ta på "The Brave" med Johnny Depp och Marlon Brando?

 

Begagnat eller nytt.. helst nytt dock, men den verkar ha utgått för rätt längesen och en nyrealese är kanske att hoppas på för mycket, åtminstone inte inom en snar framtid.

 

http://www.find-dvd.co.uk/CCD9533.htm

 

Jag tycker det ser ut som Charlie Sheen på omslaget.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Tjena!

Jag letar efter filmen Le Samouraî med svensk text.

Finns det ens, någon som vet?

Tack för svar! :)

 

Nej, tror inte den finns med svensk text. Har letat efter den själv, annars kan man beställa den med engelsk text, finns på flera sidor.

Verkar vara en film i min smak tror jag, och har sett att flera här på forumet givit den mycket höga betyg och hyllat den.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Tjena!

Jag letar efter filmen Le Samouraî med svensk text.

Finns det ens, någon som vet?

Tack för svar! :)

 

Nej, tror inte den finns med svensk text. Har letat efter den själv, annars kan man beställa den med engelsk text, finns på flera sidor.

Verkar vara en film i min smak tror jag, och har sett att flera här på forumet givit den mycket höga betyg och hyllat den.

 

ifall du ska beställa den rekommenderar jag dig att beställa criterion utgåvan. Criterion leverar bäst bild när det kommer till dvd utan tvekan. Om du inte hittar just den utgåvan kan du beställa den på www.subdvd.com. Då måste du iofs ringa dom eller skicka ett mail för att lägga en beställning.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Har letat överallt efter Set it off, Blue Hill Avenue och New Jersey Drive men hittar dem inte någonstans. Någon som vet var man kan finna dessa? Redan tittat på cdon, ginza, discshop, subdvd m.fl. men utan lycka. Verkar inte finnas på någon svensk utgåva och import brukar finnas på discshop och subdvd men inte dessa filmer.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Funderar lite på att boka Hayao Miyazaki-boxen som kommer på DS nu i november. Boxen innehåller fyra filmer, Det levande slottet, Spirited away, Min granne Totoro och Kikis expressbud. Men jag saknar verkligen Princess Mononoke i den boxen, som väl ska vara hans bästa film? Någon som vet var man kan få tag i den med svensk text?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Någon som vet vart man kan få tag på filmen Dill Scallion från 1999?

Jag har testat både lagligt och olagligt. Har inte DC++ så där har jag inte kollat men har sökt efter torrents men hittar inget, försökt hitta den att köpa men inget där heller. Formatet spelar inte speciellt stor roll. Känner mig verkligen desperat.

Tack på förhand,

Louise.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Möjligtvis inte någon som har John Carpenters Den Osynlige Mannen (Memoirs of An Invisible Man) från 1992 hemma i hyllan och känner för att sälja den till mig? Eller kanske byta den mot något skojsigt?

 

Har alla utom den av Carpenter i samlingen nu. :(

Link to comment
Share on other sites

Möjligtvis inte någon som har John Carpenters Den Osynlige Mannen (Memoirs of An Invisible Man) från 1992 hemma i hyllan och känner för att sälja den till mig? Eller kanske byta den mot något skojsigt?

 

Har alla utom den av Carpenter i samlingen nu. :(

Ebay.com

 

Sedan finns den ju att se på andra sätt, men på Ebay finns ju både dvd och vhs till vad jag skulle anse vara bra priser i alla fall.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...