Dessutom den enda utgåvan med bioversionen där båda filmerna körs som double feature!
Snygga/Limiterade Utgåvor
Startad av
Hawa!i
, sep 05 2004 13:53
309 replies to this topic
Skriven 11 september 2009 - 09:51
Japanska Grindhouse-boxen är mitt drömköp, men den kostar ju lite grann så jag hr väntat med den. Men den är otroligt snygg både utantill och innantill. Skivor i vinylform och slitna bilder och förpackning så att den ser ut som ett doftande loppis-ex.
Dessutom den enda utgåvan med bioversionen där båda filmerna körs som double feature!
Skriven 12 november 2009 - 11:56
Nit89ram, du efterfrågade lite bilder på Mulholland Drive och Lost Highway och här kommer dom:

Framifrån.

Transparenta slipcases, mumma!

Mulholland Drive i sin helhet, 2-discar och 50-sidigt trevligt häfte.

På baksidan av häftet får man lite ledtrådar om filmens handling.

Baksidan

Extramaterialet.

Samma med Lost Highway, 2-discar och snygg transparent slipcase.

Extramaterialet.

Framifrån.

Transparenta slipcases, mumma!

Mulholland Drive i sin helhet, 2-discar och 50-sidigt trevligt häfte.

På baksidan av häftet får man lite ledtrådar om filmens handling.

Baksidan

Extramaterialet.

Samma med Lost Highway, 2-discar och snygg transparent slipcase.

Extramaterialet.
Skriven 12 november 2009 - 12:19
Plox: Trevliga utgåvor där! Jag känner att jag måste köpa Mulholland Drive-utgåvan - det är givet.
Precis som du säger så är transparenta slipcases ett trevligt inslag.
Lost Highway måste jag se först, men dina bilder gjorde mig även sugen på den utgåvan. Hoppas filmen håller vad den fina utgåvan lovar.
Du får inte fresta mig så, Plox. Jag som skulle ta det lugnt med filminköpen på ett tag
Är förresten bilderna tagna på ett biljardbord?
Precis som du säger så är transparenta slipcases ett trevligt inslag.
Lost Highway måste jag se först, men dina bilder gjorde mig även sugen på den utgåvan. Hoppas filmen håller vad den fina utgåvan lovar.
Du får inte fresta mig så, Plox. Jag som skulle ta det lugnt med filminköpen på ett tag
Är förresten bilderna tagna på ett biljardbord?
Skriven 12 november 2009 - 13:41
Nä det är faktiskt mitt köks-/spelbord, sitter aldrig där och äter ändå så jag tänkte what the heck kan lika gärna ha spelbordet i köket.
Skriven 12 november 2009 - 15:28
Plox: Jösses så fin Mulholland Drive-utgåvan var. Nu måste jag verkligen köpa den. Kul att få se lite mer bilder av den!
Vart köpte du förresten Grindhouse-boxen?
Vart köpte du förresten Grindhouse-boxen?
Skriven 12 november 2009 - 15:59
Ja det är en riktigt fin utgåva, värd varenda krona...
Jag köpte aldrig Grindhouse-boxen tyvärr, men jag har för mig jag hittade den hos Play-Asia. Dock inte säker.
EDIT: Jo det var hos Play-Asia, de har fortfarande boxen i lager.
Tog förresten en ny bild av samlingen idag, en fjärde och sista hylla på plats:
Jag köpte aldrig Grindhouse-boxen tyvärr, men jag har för mig jag hittade den hos Play-Asia. Dock inte säker.
EDIT: Jo det var hos Play-Asia, de har fortfarande boxen i lager.
Tog förresten en ny bild av samlingen idag, en fjärde och sista hylla på plats:
Skriven 12 november 2009 - 17:43
Plox: Hade gärna sett en separat bild för varje hylla, för du verkar då allt ha en riktigt fin samling
Själv blir man ju avis vid första anblicken på bilden.
Själv blir man ju avis vid första anblicken på bilden.
Skriven 12 november 2009 - 20:32
Tack så mycket för länken, Plox!
Men du var inte snäll nu när du tog en sådan bild och vi inte får se mer detaljer.
Imponerande samling!
Men du var inte snäll nu när du tog en sådan bild och vi inte får se mer detaljer.
Imponerande samling!
Skriven 13 november 2009 - 08:51
Nä jag tog ett par andra bilder, med lite zoom på en del intressanta hyllplan. Ska se om jag kan få upp de bilderna under dagen.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma användare