Nästa Batman? Varning för spoilers!
Skriven 30 juli 2010 - 12:32
Katie Melua, Scary films(2005)
Faith is a gift that I have yet to receive
Robert Langdon, Angels and Deamons
Skriven 30 juli 2010 - 16:16
Manetheren, den 30 juli 2010 - 13:32 , sa
Nej, det tycker jag också. Det sa jag redan efter Batman Begins att det räcker. Men när det är klart att han gör en trea så får man hoppas på det bästa. Sen är han klar och kan fortsätta göra nästa fullpoängare a la Memento
"Learn it...Know it...Live it..." - Fast Times at Ridgemont High
"I have to return some videotapes" - American Psycho
"When you're slapped, you'll take it and like it" - The Maltese Falcon
"Her lips said no, but her eyes said read my lips" - Frasier
"Better to be king for a night than a schmuck for a lifetime" - The King of Comedy
Skriven 30 juli 2010 - 18:31
Czechflash, den 30 juli 2010 - 17:16 , sa
Håller med till fullo!
Sen kan jag avslöja att The Riddler kommer blir nästa Batman-skurk. Jospeh Gordon-Levitt verkar blir mannen för rollen(Länk). Om jag inte hade fått det pekat i ansiktet hade jag aldrig tänkt honom i den rollen, men nu när det finns där känner jag att han kan komma att bli riktigt bra!
Skriven 31 juli 2010 - 00:30
Omberg, den 30 juli 2010 - 19:31 , sa
Czechflash, den 30 juli 2010 - 17:16 , sa
Håller med till fullo!
Sen kan jag avslöja att The Riddler kommer blir nästa Batman-skurk. Jospeh Gordon-Levitt verkar blir mannen för rollen(Länk). Om jag inte hade fått det pekat i ansiktet hade jag aldrig tänkt honom i den rollen, men nu när det finns där känner jag att han kan komma att bli riktigt bra!
Vi ska nog ta både ryktet om Riddler och Joseph Gordon-Lewitt med en nypa salt än så länge, då inga direkta källor finns ännu. Riddler är ju fienden som har klart lägst odds för den tredje filmen och en skurk som passar bäst in i Nolans tänk om man ser till tidigare filmer, så där kan spekulationerna träffa rätt - dock känns Riddler så uppenbar och given att jag har svårt att se hur Nolan ska få den extra boosten till sin tredje film.
Joseph Gordon-Lewitt har jag inget direkt emot- det låter intressant efter att ha sett Inception, men jag hoppas nästan på något mer spännande val - något mer oväntat, som Eddie Murphy-ryktet ungefär. Anthony Hopkins kanske? En betydligt äldre antagonist hade varit intressant. Om Gordon-Lewitt blir den stora birollen så har han ohygligt mycket att leva upp till, men sedan får jag ju komma ihåg att jag var lite småbesviken över valet av "den godhjärtade kvinnoflörtaren" Heath Ledger i rollen som Jokern inför The Dark Knight, innan jag fick se hur han skulle se ut. På den tiden hoppades jag att de hellre plockade in Jack Nicholson igen.
“How many stars you think are up there, baby?”
“There’s a couple.” - Wild At Heart
"Some people feel the rain. Others just get wet." - Bob Dylan
"We are all puppets, Laurie. I'm just the puppet who can see the strings." - Watchmen
"What's money? A man is a success if he gets up in the morning and goes
to bed at night and in between does what he wants to do." - Bob Dylan

Senast sedda:
Bob Dylan: Tales from a golden age 1941-1966 (6)
Knife in the Water (7)
The Last of the Mohikans (7)
Chapter 27 (6)
JFK (9)
Skriven 31 juli 2010 - 07:17
"Learn it...Know it...Live it..." - Fast Times at Ridgemont High
"I have to return some videotapes" - American Psycho
"When you're slapped, you'll take it and like it" - The Maltese Falcon
"Her lips said no, but her eyes said read my lips" - Frasier
"Better to be king for a night than a schmuck for a lifetime" - The King of Comedy
Skriven 02 augusti 2010 - 14:34
Med tanke på hur lite superhjälte Nolans Batman är, så vill jag inte ha nån muterad mupp med superstyrka som kan flyga och fisa missiler.
Skriven 03 augusti 2010 - 20:50
Tycker även att tanken på en skurk skriven direkt för filmen låter förträffligt, har de en bra idé och tror på det tycker jag att de kan köra på det. Men detta får mig också att undra varför kan de inte skriva om någon annan karaktär som redan finns, men som är intressant nog? Rykten gick väl även om The Penguin, men att han var för överdriven och inte skulle platsa. Varför kan de inte tona ned karaktären så att han skulle passa i filmen? Eller annan valfri karaktär som är intressant.
Skriven 04 augusti 2010 - 15:24
Spög, den 03 augusti 2010 - 21:50 , sa
Skriven 05 augusti 2010 - 15:37

Logga in
Bli medlem
Hjälp
Starta ett nytt ämne
Svara

MultiCitat