Grim'L Skriven 18 Mars, 2004 Report Share Skriven 18 Mars, 2004 (ändrad) Någon mer än mig som kommer ihåg det här mästerverket? Bästa programmet som visats på TV. Tänkte köpa det på DVD men har inte lyckats hitta den någonstans...Någon som känner till nått ställe? Ändrad 18 Mars, 2004 av Grim'L Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 18 Mars, 2004 Filmstar Report Share Skriven 18 Mars, 2004 (ändrad) Världens bästa tv-serie enligt mig, i konkurrens med den italienska Bläckfisken (La Piovra). roadie kanske vet var den kan köpas. I alla fall så har han åtminstone första säsongen på DVD. Välkommen till forumet förresten, Grim'L! Ändrad 18 Mars, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 18 Mars, 2004 Report Share Skriven 18 Mars, 2004 Världens bästa tv-serie enligt mig, i konkurrens med den italienska Bläckfisken (La Piovra). roadie kanske vet var den kan köpas. I alla fall så har han åtminstone första säsongen på DVD. Välkommen till forumet förresten, Grim'L! Ja, jag är tjurig bara för att jag bara sett första säsongen som finns utgivet på dvd på de flesta ställen. däremot andra verkar inte ha kommit ännu, även om det borde gjort det för länge sedan. Jag köpte första säsongen på discshop.se Välkommen till forumet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grim'L Skriven 18 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 18 Mars, 2004 Tackar, tackar Verkar som ett trevligt ställe. OK, får kolla upp discshop Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 18 Mars, 2004 Report Share Skriven 18 Mars, 2004 Tackar, tackar Verkar som ett trevligt ställe. OK, får kolla upp discshop Det är ett trevligt ställe Och kolla upp discshop. så länge inte lagret är slut så bör de fortfarande ha första säsongen. det är en väldigt intressant serie! Önskar bara jag sett resten Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitchie Skriven 18 Mars, 2004 Report Share Skriven 18 Mars, 2004 Älska Twin Peaks Har verkligen längtat till Säsong 2 sedan jag såg den första säsongen på dvd för ett halvår sedan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 18 Mars, 2004 Report Share Skriven 18 Mars, 2004 Älska Twin Peaks Har verkligen längtat till Säsong 2 sedan jag såg den första säsongen på dvd för ett halvår sedan. Argh har inte du heller sett andra! Visst blir man nollställd när man ser slutet på första och vet att man inte kommer få tag på andra på mycket länge! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grim'L Skriven 18 Mars, 2004 Author Report Share Skriven 18 Mars, 2004 Tro mig, det blir ännu surare när ni ser slutet på andra. Lynch hade väl inte tänkt att det skulle bli slutet på serien så det kändes ganska "halfass". Men förutom det så är serien utsökt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
confusion Skriven 24 Mars, 2004 Report Share Skriven 24 Mars, 2004 I ett av avsnitten sitter James(?) med Laura och spelar gitarr och sjunger en låt. Är det någon som vet vad den heter och vem som sjunger? Vet att låten inte finns med på skivan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tendo Skriven 4 Maj, 2004 Report Share Skriven 4 Maj, 2004 AAh. helt otrolig serie. I looove it. går ju just nu på trean för er som missat det första säsongen finns ju (som andra redan sagt) på discshop.se och andra säsongen kommer att släppas under det här året, och kommer också att finnas att köpa där. där finns också filmen, "Twin Peaks - Fire walk with me" CHERRY PIE!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.