Peo Skriven 1 April, 2004 Report Share Skriven 1 April, 2004 OBS! Tävlingen är avslutad. Vinnarna meddelas senare idag den 13 april. Vinn biljetter till förhandsvisning av filmen MONSTER + medlemskort i Stockholm Filmfestival MONSTER Måndag den 19 april klockan 18.30 på biografen Skandia, Drottninggatan 82 i Stockholm. USA, 2003, 111 min. Regi: Patty Jenkins Med: Charlize Theron, Christina Ricci, Bruce Dern Priser 1:a pris. 2 årskort till Stockholm Filmfestival + 2 biljetter till Monster 2:a-3:e pris 1 årskort till Stockholm Filmfestival + 1 biljett till Monster Senast den 12:e april behöver vi ditt svar. Lycka till! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 1 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 1 April, 2004 När får man veta vem som är vinnaren? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 1 April, 2004 Author Report Share Skriven 1 April, 2004 Den 13:e april utses vinnarna och jag skickar ett meddelande till vinnarna samma dag via PM eller email beroende på hur de kontaktat mig. Sen skickas vinsten ut samma dag. Jag kommer inte att skriva namnen på vinnarna här eftersom alla kanske inte vill det, men om vinnarna vill så kan de ju skrika ut ett litet jubel över vinsten här sen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 1 April, 2004 Report Share Skriven 1 April, 2004 Hur kort skall motiveringen vara? Jobbigt om man skriver en på tre rader, så skriver någon annan en på ett A4, och tar hem första pris <_> Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 1 April, 2004 Author Report Share Skriven 1 April, 2004 Nja, en A4 tycker jag är överdrivet. Runt 4-5 meningar känns väl lagom, men vill man uttrycka sig kortare eller lite längre så går det bra. Ta inte den biten alltför allvarligt. och lycka till! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 1 April, 2004 Report Share Skriven 1 April, 2004 och än en gång tävlingspriser från din 'kontakt'? blir ju lite dött då man har medlemskap redan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 1 April, 2004 Report Share Skriven 1 April, 2004 blir ju lite dött då man har medlemskap redan. brag brag brag... Det var ett jävla sladdrande på dig ikväll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 1 April, 2004 Report Share Skriven 1 April, 2004 I mearly try to entertain.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 2 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 2 April, 2004 Nja, en A4 tycker jag är överdrivet. Runt 4-5 meningar känns väl lagom, men vill man uttrycka sig kortare eller lite längre så går det bra. Ta inte den biten alltför allvarligt. och lycka till! Aha, då ska jag skriva om mitt svar och pränta in 2 A4 med fakta om Ricci. Typ när hon föddes och sånt. Då blir det en klar vinst eller hur Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 9 April, 2004 Author Report Share Skriven 9 April, 2004 Nu finns ett formulär för tävlingen som man kan fylla i (ni som redan deltagit behöver givetvis inte skicka in era svar igen): http://www.bio.nu/tavling.php Nu på måndag den 12 april är sista dagen att delta i tävlingen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 13 April, 2004 Author Report Share Skriven 13 April, 2004 Tävlingen är avslutad. Senare under dagen kommer jag att meddela vinnarna och skicka iväg vinsterna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 13 April, 2004 Report Share Skriven 13 April, 2004 hoppas lövet sitter med ett fett L i pannan senare... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 13 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 13 April, 2004 hoppas lövet sitter med ett fett L i pannan senare... Meh, här var man ju snäll Jag kan meddela att jag itne har fått ett mail än, men jag har inte gett upp hoppet för det. Min fråga, som Peo gärna får svara på är hur utser man vinnarna? De ska ha självklart rätt på de två första frågorna. Men sen då? Motivering är väl viktigt, men spelar längden roll? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 13 April, 2004 Report Share Skriven 13 April, 2004 men spelar längden roll? storleken har betydelse... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 13 April, 2004 Report Share Skriven 13 April, 2004 den första sängen var för liten och den andra för stor, men den tredje var alldeles mellanstor och perfekt. Precis som jah ni vet gröten.. eller hur. hm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.