Jump to content

Vinn biljetter till förhandsvisning av MONSTER

Peo

Rekommenderade inlägg

OBS! Tävlingen är avslutad. Vinnarna meddelas senare idag den 13 april.

logo.gif

Vinn biljetter till förhandsvisning av filmen MONSTER + medlemskort i Stockholm Filmfestival

monster3.jpgmonster2.jpg

MONSTER

Måndag den 19 april klockan 18.30 på biografen Skandia, Drottninggatan 82 i Stockholm.

USA, 2003, 111 min.

Regi: Patty Jenkins

Med: Charlize Theron, Christina Ricci, Bruce Dern

Priser

1:a pris. 2 årskort till Stockholm Filmfestival + 2 biljetter till Monster

2:a-3:e pris 1 årskort till Stockholm Filmfestival + 1 biljett till Monster

Senast den 12:e april behöver vi ditt svar.

Lycka till!

• Svar 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den 13:e april utses vinnarna och jag skickar ett meddelande till vinnarna samma dag via PM eller email beroende på hur de kontaktat mig. Sen skickas vinsten ut samma dag. Jag kommer inte att skriva namnen på vinnarna här eftersom alla kanske inte vill det, men om vinnarna vill så kan de ju skrika ut ett litet jubel över vinsten här sen.

• Filmstar
Nja, en A4 tycker jag är överdrivet. Runt 4-5 meningar känns väl lagom, men vill man uttrycka sig kortare eller lite längre så går det bra. Ta inte den biten alltför allvarligt. :) och lycka till!

Aha, då ska jag skriva om mitt svar och pränta in 2 A4 med fakta om Ricci. Typ när hon föddes och sånt. Då blir det en klar vinst eller hur :whistling:

• Filmstar
hoppas lövet sitter med ett fett L i pannan senare... :twisted:  :twisted:  :twisted:

Meh, här var man ju snäll ;) Jag kan meddela att jag itne har fått ett mail än, men jag har inte gett upp hoppet för det.

Min fråga, som Peo gärna får svara på är hur utser man vinnarna? De ska ha självklart rätt på de två första frågorna. Men sen då? Motivering är väl viktigt, men spelar längden roll?

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...