Donnie Darko Skriven 15 Augusti, 2007 Report Share Skriven 15 Augusti, 2007 En av Polanskis allra bästa, Kniven i vattnet. Var hittar ni alla bilder? Rätt! Av de filmer jag har sett tycker jag inte denna är hans starkaste. Dock mycket bra film. Som Czech säger så är det bara att söka på google. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 22 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 Egentligen Dunbars tur, men eftersom det gått en vecka kommer här en ny bild: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 Augusti, 2007 Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 hmm. Var det där Tjejen som visste för mycket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 22 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 hmm. Var det där Tjejen som visste för mycket Jajamän, det var det ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 22 Augusti, 2007 Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 Längesedan man såg men det var en minnsevärd scen med Dudley Moore ny då Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Motorbreath Skriven 22 Augusti, 2007 Report Share Skriven 22 Augusti, 2007 kan det vara True Romance? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 23 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 23 Augusti, 2007 Det finns flera minnesvärda scener, men dansscenen med Dudley Moore tar nog priset. Gissar på King of New York bara för sakens skull. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 23 Augusti, 2007 Moderator Report Share Skriven 23 Augusti, 2007 Nä, tror Motorbreath är rätt ute. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 23 Augusti, 2007 Report Share Skriven 23 Augusti, 2007 Manne har rätt vilken innebär att Motorbreath har rätt Välkomnar dej till forumet och det är din tur att lägga upp en ny bild Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunbar Skriven 24 Augusti, 2007 Report Share Skriven 24 Augusti, 2007 Eftersom jag missade att lägga upp en ny bild förut så gör jag det nu: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Augusti, 2007 Report Share Skriven 24 Augusti, 2007 Det där är väl Warren Beatty och Bullworth Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunbar Skriven 24 Augusti, 2007 Report Share Skriven 24 Augusti, 2007 Stämmer bra det! Nästa gång får jag ta och välja något svårare... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 24 Augusti, 2007 Report Share Skriven 24 Augusti, 2007 Nja ganska svårt var det. Fick tänka lite inanan jag kom på vad filmen hette juh Ny då Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 25 Augusti, 2007 Report Share Skriven 25 Augusti, 2007 Den här kanske var lite svår men jag kastar in en bild till från samma film Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 27 Augusti, 2007 Report Share Skriven 27 Augusti, 2007 eftersom det inte kommer några gissningar så säger jag väl att det är Body Shots då. Bilden är fri Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.