Dunbar Skriven 28 Augusti, 2007 Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Misstänker att en viss person kommer ta den här ganska snabbt, men det får bli den ändå (och man får inte kolla på URL:en): Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Det som underlättar än mer är att man får reda på vem cinematografen är. Då kan det inte vara annat än The Parallax View. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dunbar Skriven 28 Augusti, 2007 Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Nej, det kan det naturligtvis inte. Men du hade tagit den även utan ledtråden misstänker jag? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Ja, det hade jag. Den scenen kommer man ihåg, haha. Här kommer nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 28 Augusti, 2007 Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 The accidental tourist Haha, jag kan tänka mig att Geena Davies är precis din typ av tjej Czech Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 The accidental tourist Haha, jag kan tänka mig att Geena Davies är precis din typ av tjej Czech Stämmer alldeles utmärkt. En film jag gillade mer än nyligen sedda Broadcast News som dock fått bättre kritik. Precis, hon är verkligen en favoritskådespelerska att hata, ja. Finns värre, men hon har ofta ett psykopatiskt beteende jag inte gillar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 28 Augusti, 2007 Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Ja jag gillade också den filmen, ännu mer andra gången jag såg den. Här kommer en riktig klassiker Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envira Skriven 28 Augusti, 2007 Report Share Skriven 28 Augusti, 2007 Ja jag gillade också den filmen, ännu mer andra gången jag såg den. Här kommer en riktig klassiker Afrikas Drottning! PS. Tar gärna emot ett snabbtips på en dejtfilm när jag ändå är här.. (Sorry, vet att jag är i fel tråd, men har lite tidsbrist och vet att ni är snälla pro's!) Inget cheezy romcom,, läskigt går bra, men tips av typen Garden State makes me one happy lady! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 29 Augusti, 2007 Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 Afrikas Drottning är ju helt rätt! Vad menar du med dejt-film? Ska det dejtas i filmen och /eller innehålla nån form av kärlek eller är det nåt (vadsomhelst) som ska visas på en dejt du ska ha? Tell us all about it! Rekommenderar varmt Harold and Maud Läs mer på imdb HÄR. Sophie's Choice, inte din vanliga dejt-film, men väl en kärlekshistoria i sitt eget slag. Before Sunrise. En av mina absoluta favve-filmer: There's something about Mary. (svensk titel "Den där Mary") En annan klassiker, The Graduate. Och sist men allra mest, Wong Kar Wais In the mood for Love samt Chungking Express Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envira Skriven 29 Augusti, 2007 Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 Tusen tack Divan! (ja, det är till en dejt.. ) Harold och Maud verkar riktigt bra! (och blir mkt nyfiken på den prisade hongkongfilmen) Sophie's choice och Before sunrise (och sunset) ligger redan på min tänkta att-införskaffa-och-se-lista, så du prickade rätt på filmsmaken! Ny bild! (ber om ursäkt om den redan har tagits, har inte kollat bakåt i tråden..) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 29 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 Tror Before Sunrise är ett utmärkt val. Också klart bättre än uppföljaren Before Sunset som inte känns lika äkta. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 29 Augusti, 2007 Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 Envira: Jag är inte hundra.. eller jo, nu är jag säker! Det är Recognizing your Saints! (Vad kul att jag hitta hit igen, jag har MASSOR av egna bilder, hundratals hehe) ps. Jag kände ju inte igen The Parallax view, trots att den finns i min lilla DVD-hylla Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 29 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 29 Augusti, 2007 ps. Jag kände ju inte igen The Parallax view, trots att den finns i min lilla DVD-hylla Då tycker jag du ska se den/se om den ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Envira Skriven 30 Augusti, 2007 Report Share Skriven 30 Augusti, 2007 Envira: Jag är inte hundra.. eller jo, nu är jag säker! Det är Recognizing your Saints! (Vad kul att jag hitta hit igen, jag har MASSOR av egna bilder, hundratals hehe) ps. Jag kände ju inte igen The Parallax view, trots att den finns i min lilla DVD-hylla A Guide to Recognizing Your Saints är helt rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 30 Augusti, 2007 Report Share Skriven 30 Augusti, 2007 Ok, den här tror jag att en del har sett! (Czechflash: Jag visste att du skulle säga det ) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.