Jump to content

Ett litet bildspel

Hawa!i

Rekommenderade inlägg

• Svar 7,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

• Filmstar
The accidental tourist

Haha, jag kan tänka mig att Geena Davies är precis din typ av tjej Czech

Stämmer alldeles utmärkt. En film jag gillade mer än nyligen sedda Broadcast News som dock fått bättre kritik.

Precis, hon är verkligen en favoritskådespelerska att hata, ja. Finns värre, men hon har ofta ett psykopatiskt beteende jag inte gillar.

Ja jag gillade också den filmen, ännu mer andra gången jag såg den.

Här kommer en riktig klassiker

abcd.jpg

Afrikas Drottning!

PS. Tar gärna emot ett snabbtips på en dejtfilm när jag ändå är här.. (Sorry, vet att jag är i fel tråd, men har lite tidsbrist och vet att ni är snälla pro's!) :)

Inget cheezy romcom,, läskigt går bra, men tips av typen Garden State makes me one happy lady!

Afrikas Drottning är ju helt rätt!

Vad menar du med dejt-film? Ska det dejtas i filmen och /eller innehålla nån form av kärlek eller är det nåt (vadsomhelst) som ska visas på en dejt du ska ha?

Tell us all about it! :D

Rekommenderar varmt Harold and Maud Läs mer på imdb HÄR.

Sophie's Choice, inte din vanliga dejt-film, men väl en kärlekshistoria i sitt eget slag.

Before Sunrise.

En av mina absoluta favve-filmer: There's something about Mary. (svensk titel "Den där Mary")

En annan klassiker, The Graduate.

Och sist men allra mest, Wong Kar Wais In the mood for Love samt

Chungking Express

Tusen tack Divan! (ja, det är till en dejt.. :) ) Harold och Maud verkar riktigt bra! (och blir mkt nyfiken på den prisade hongkongfilmen)

Sophie's choice och Before sunrise (och sunset) ligger redan på min tänkta att-införskaffa-och-se-lista, så du prickade rätt på filmsmaken!

Ny bild! (ber om ursäkt om den redan har tagits, har inte kollat bakåt i tråden..)

1.JPG

Envira: Jag är inte hundra.. eller jo, nu är jag säker! Det är Recognizing your Saints!

(Vad kul att jag hitta hit igen, jag har MASSOR av egna bilder, hundratals hehe)

ps. Jag kände ju inte igen The Parallax view, trots att den finns i min lilla DVD-hylla :D

Envira: Jag är inte hundra.. eller jo, nu är jag säker! Det är Recognizing your Saints!

(Vad kul att jag hitta hit igen, jag har MASSOR av egna bilder, hundratals hehe)

ps. Jag kände ju inte igen The Parallax view, trots att den finns i min lilla DVD-hylla :D

A Guide to Recognizing Your Saints är helt rätt!

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...