Filmstar Czechflash Skriven 30 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 30 Augusti, 2007 Känner inte igen den, men drar till med Det rätta virket ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 30 Augusti, 2007 Report Share Skriven 30 Augusti, 2007 Fel. Det rätta virket har jag fortfarande kvar att se En ledtråd: flera poliskårer försöker ta fat någon. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 30 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 30 Augusti, 2007 Säger vi First Blood då. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 31 Augusti, 2007 Report Share Skriven 31 Augusti, 2007 Nope. Nästa bild gör det nog mycket lättare, tyvärr hade jag ingen medelsvår. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 31 Augusti, 2007 Filmstar Report Share Skriven 31 Augusti, 2007 Då kanske det är Jakten mot nollpunkten ? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 31 Augusti, 2007 Report Share Skriven 31 Augusti, 2007 Stämmer bra det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 1 September, 2007 Filmstar Report Share Skriven 1 September, 2007 Ok, tackar för den. Vad är då detta: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 2 September, 2007 Report Share Skriven 2 September, 2007 Jag känner inte igen just bilden, men det ser lite ut som typerna i Rififi? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 2 September, 2007 Filmstar Report Share Skriven 2 September, 2007 Det är för att det är rätt ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 3 September, 2007 Report Share Skriven 3 September, 2007 Schyst! Här kommer en ny bild. Tips: filmen ser inte ut så här hela tiden. Kan kallas dokumentär, eller bildverk kanske Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 September, 2007 Filmstar Report Share Skriven 3 September, 2007 Då drar jag till med Sans soleil av Chris Marker som jag inte sett, men vill se. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 4 September, 2007 Report Share Skriven 4 September, 2007 Bra gissat, men fel. Enligt FT har du inte sett filmen, men du kanske kan gissa iallafall. Här kommer några till, sista chansen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 5 September, 2007 Filmstar Report Share Skriven 5 September, 2007 Verkar inte som jag eller någon annan kan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
uCj Skriven 7 September, 2007 Report Share Skriven 7 September, 2007 Ursäkta att jag blev sen med svaret, filmen är Naqoyqatsi av Godfrey Reggio. Samma man har gjort den omtyckta Koyaanisqatsi samt Powaqqatsi.Det kanske är meningen att jag ska försöka igen? Jag har en ganska enkel, iaf om man gissar några gånger på kända filmer Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladybug Skriven 7 September, 2007 Report Share Skriven 7 September, 2007 Jaha, då börjar väl jag då och gissar på Apocalypse now Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.