urectum Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Äntligen är man där då på sin favoritbio. Skickar över en handfull dollar för några biljetter och beger sig tillsammans med sitt sällskap mot dom röda stolarna. Med spänd förväntan sänker man sin kondensbeprydda läsk ner i hållaren till bilderna av den sista filmtrailern. Nu, snart börjar den. I månader har man väntat och strax ska det njutas av magnifik kameraföring och krispig DTS. Nu ska det upplevas så att det står härliga till. Nej, det ska man inte. För grannsällskapet vill inte se nån film. Det sällskapet är här som ett socialt initiativ. Vanligen leks då lekar som 'Kommentera allt uppenbart och möjligen hitta stickspår att hålla ett fördrag om', 'Sparka på framförvarandes stol' eller 'Tugga popcorn med öppnast mun samt öppna Dumlekolor med iver i tystast scen'. Naturligtvis för futtigt för grannsällskapet. Här ska det minsann va något extra. Nåt för proffsen. Sällskapets avgjort plufsigaste medlem tar fram sin mobiltelefon och ringer några nödvändiga samtal och följer sen upp med en ljudlig debatt som varierar med scenerna - trots civiliserade vädjanden - till filmens slut. Där krossades den filmupplevelsen. Då, plötsligt, välter man sin 20-litershink Fanta jämnfördelat i fiendens knän för att bara sekunden senare frenetiskt krama en blankpolerad Desert Eagle sju gånger. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 jag gillar det sista där. men varför fanta när det finns syra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 he he he...hej urectum Det är i och för sig lätt och vara efterklok, men ett tips är att man säger på fullaste allvar att man dödar dom helt enkelt. Och gärna ser lite halvgalen ut. Funkar skitbra.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Yes. Härligt! Det är i och för sig en sak om det är småbarn på en barnfilm, men när vuxna beter sig sådär är det bara pinsamt. För dem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Jag köper till exempel aldrig annat än popcorn på bio för det väsnas för mycket med godis. Jag HATAR när påsar prasslar! Är det en riktigt bra film och man är helt inne i den så är det ett otroligt störande moment när någon för ett ljud! Man tappar allt fokus...grr och jag som inte går på bio så ofta vill ha en bra upplevelse Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Jag köper till exempel aldrig annat än popcorn på bio för det väsnas för mycket med godis. Jag HATAR när påsar prasslar! Jag med, jag köper dessutom överhuvudtaget ingenting när jag går på bio. Dels är det så dyrt jämfört med på andra ställen, och dels är det ju filmen som är det viktiga. Jag vill kunna koncentrera mig på filmen istället för att krångla med en prasslande godispåse. Men popcorn-lukten hör till ett biobesök tycker jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Ärligt talat tror jag att uttrycket som pryder titeln på tråden är mer till för att uppmana folk att vara tysta än att uppmana folk att hälla läsk på varandra. Om folm verkligen inte slutar snacka, smyg ut och säg till någon auktoritär typ som jobbar på bion. Visst kan det vara skitjobbigt mitt i en film när man sitter i mitten av Rigoletto sal 1, men det är värt det... Och till sist är det tanter som spiller ut andras läsk i knät på sig själv som verkligen förtjänar en läsk i knät. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Tro det eller ej men jag går ALDRIG på bio. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 och nu väntar vi spänt på en förklaring Hawa!i... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 han kanske flyger? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Eller cyklar. Det brukar jag göra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 när man kan ta wakeboarden.. tss. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
urectum Skriven 19 April, 2004 Author Report Share Skriven 19 April, 2004 Han kanske är en robot från framtiden (en framtid med fred på jorden, gratis pengar och tysta biobesökare) som redan sett alla filmer? Exakt, whatever, jag hatar dom där tanterna som stjäl ens läsk och häller den i sitt eget knä. Men då tar man som sagt bara upp sin reserv-Fanta (syra är för avancerat, Tofu) och låter även den forsa ner i tantens knä. Men när man säger till den auktoritära typen i foajén, måste man själv betala för läsken som han sedan häller över förövarens knän? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Din beskrivning är träffsäker, urectum! Och välkommen till forumet. Problemet med de flesta metoder mot såna där typer är att de innebär upptrappning av våldet, dvs ännu mer störningar för alla omkring... jag för min del brukar stirra intensivt och aggressivt. Under största möjliga tystnad. Det brukar hjälpa. Och somsagt, det skadar inte om man som jag - och Lestat? - ser lite halvgalen ut.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 19 April, 2004 Report Share Skriven 19 April, 2004 Exakt, whatever, jag hatar dom där tanterna som stjäl ens läsk och häller den i sitt eget knä. Men då tar man som sagt bara upp sin reserv-Fanta (syra är för avancerat, Tofu) och låter även den forsa ner i tantens knä. för avancerat.. till skillnad från snubben som drar fram silvriga substiturer för sitt penis-komplex. hm. Då ska jag fasiken dra med mig en katana till nästa visning. hey det är ju en bra plan! och likt en ninja märker ingen vilka som dunsar ner i salongen. suveränt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.