hjorthfot Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 Någon som vet när DVD-versionen av ROTK kommer ut till försäljning? Har luskat lite på nätet men fått olika svar, allt från 25:e maj (Tradition) till augusti (som tidigare). Nå´n som vet mer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 25:e maj är planerat om inget speciellt förhinder kommer upp.Man kan t.ex redan boka den på t.ex filmmix.com eller discshop.se Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 Och här är en annan tråd om ämnet. http://www.bio.nu/forum/index.php?showtopic=960&st=0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 (ändrad) 25:e maj är planerat om inget speciellt förhinder kommer upp.Man kan t.ex redan boka den på t.ex filmmix.com eller discshop.se 26! Det är 29 dagar kvar ArA Ändrad 27 April, 2004 av ArA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albatross Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 vad är det jag hör? Det är ju först någon gång i november som den riktiga versionen kommer ut på DVD. Nu i maj är det ju bara den ynkliga bioversionen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 27 April, 2004 Report Share Skriven 27 April, 2004 vad är det jag hör? Det är ju först någon gång i november som den riktiga versionen kommer ut på DVD. Nu i maj är det ju bara den ynkliga bioversionen. Nja, ynklig vet jag inte, men visst är det mycket maffigare med boxen. Jag tycker vi fortsätter i den gamla tråden nu.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Albatross Skriven 29 April, 2004 Report Share Skriven 29 April, 2004 som novis på detta forum måste jag fråga: var är den gamla tråden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 29 April, 2004 Report Share Skriven 29 April, 2004 som novis på detta forum måste jag fråga: var är den gamla tråden? Här ArA Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg