gosigo Skriven 29 April, 2004 Report Share Skriven 29 April, 2004 Hejsan! Jag är en glad tjej som undrar om nån vet nån bra japansk animerad film har redan sett spirited away och princes monokie nu stavade jag helt åt fanders men iallafall. Jag har ju typ förkärlek till Salor moon och lite mer gulliga filmer är det nån som har nått bra tips? Gosiga kramar gosigo Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 29 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 29 April, 2004 Kolla in anime-tråden. Där finns en del tips. Välkommen till forumet, gosigo! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 30 April, 2004 Report Share Skriven 30 April, 2004 kaaawaaii!! just freakin had to.. Det där Di Gi Chara nånting, är väl väldigt gulligt me å andra sidan helt jäkla superflummigt. Ryo-oh-Ki i Tenchi Muyo är gullig tycker jag. kunichiwa och välkommen gosigo. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 30 April, 2004 Report Share Skriven 30 April, 2004 Finns det nån tråd på forumet där nya medlemmar kan introducera sig? Berätta lite om sin filmsmak oc så? Om int så borde det finnas det... Hursomhelst: VÄLKOMMEN GOSIGO! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 30 April, 2004 Filmstar Report Share Skriven 30 April, 2004 (ändrad) Ja, vi har ju den mytomspunna tråden: Så har man funnit denna sida då. Hmm ja den spårade ju ur lite grann... Ett alternativ kan ju vara denna tråd... om man tar bort den motsägelsefulla underrubriken. En sån tråd kanske man kan sätta som "sticky" topptråd? Ändrad 30 April, 2004 av Jojje Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 30 April, 2004 Report Share Skriven 30 April, 2004 ett ganska bra alternativ som tyvärr inte alltid nyttjas, är ju att helt enkelt fylla i sin profil. för när det dyker upp någon ny så brukar jag alltid gå in och kolla just profilen. he he, nu skulle man ju kunna säga att man inte ska kasta sten i glashus...men jag själv har faktiskt inte orkat fylla på min profil efter min rensning, men jag borde väl göra det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.