Jump to content

"Hej jag är ny-tråden"


Jontelito

Rekommenderade inlägg

  • Moderator

Ja, kul att du hittat hit Spög. Som samurajen ovan säger så är det inte långa recensioner som är det viktiga, det är diskussionerna som är de roliga. Du får mer än gärna skriva recentioner och vet då att det är många fler som läser dem än bara medlemmarna på forumet. En recension här är glädjande för många (ok det där lät lite högtravande men nu råkar det vara sanning.)

 

Otroligt kul att nya medlemmar dyker upp här, känns verkligen som om forumet har tagit fart tack vare er. :up:

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 146
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hittade detta forum nyligen och det är jag mycket glad över!

Man får grymt mycket inspiration och tips när man läser era recensioner. Jag själv kommer nog inte skriva så mycket men jag kommer däremot att läsa mycket, tack!

 

Blev sugen på att se gamla Hitchcock-filmer och dom enda jag har minne av är Psycho, The Birds och Rear Window som alla är riktigt bra. Letade därför efter tips på Hitchcock-filmer och hittade nu en tråd om detta här, perfekt!

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Jättekul att läsa det du skriver, Brother Numsy. Känns alltid mer motiverat att skriva recensioner när man vet att det finns folk som läser dem. :)

 

Kul att du blivit medlem också. Du behöver inte alls skriva några omfattande recensioner om du inte vill, dina egna åsikter och korta kommentarer om film och andras upplevelser av dem räcker gott, och tas emot med glädje.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Här kommer en till nykomling!

 

Hitkallad av Tjalan och har även haft kontakt med Nit89ram, Spög och Disintegrator förut.

 

Är intresserad utav Film, musik och fotboll.

 

Favorit regissörerna är Quentin Tarantino, Christopher Nolan, Stanley Kubrick och Alfred Hitchcock.

 

Håller själv på med musik och håller på Djurgården! (i ur och skur...)

 

Ja, finns väll inte så mycket mer att tillägga. :)

Link to comment
Share on other sites

Här kommer en till nykomling!

 

Hitkallad av Tjalan och har även haft kontakt med Nit89ram, Spög och Disintegrator förut.

 

Är intresserad utav Film, musik och fotboll.

 

Favorit regissörerna är Quentin Tarantino, Christopher Nolan, Stanley Kubrick och Alfred Hitchcock.

 

Håller själv på med musik och håller på Djurgården! (i ur och skur...)

 

Ja, finns väll inte så mycket mer att tillägga. :)

 

Välkommen till Filmsnack Rilopoz, trots att du är DIF´are ;)

Jag ser fram emot många trevliga diskussioner, på ett ställe som är aktivare än ett annat specifikt filmforum.

 

Dessutom har du bra filmsmak - utifrån dina regissörer räknat - så fortsätt på det spåret :)

Link to comment
Share on other sites

Hej alla

 

Ytterligare en ny person som precis hittat hit. Ser mycket på film och har alltid gjort så det här verkar vara en trevlig plats att hänga på. Finns mycket tips att snappa upp. Det behövs när man sett många filmer och vill ha nåt bra att titta på.

 

Är inte alltid så sofistikerad eller korrekt och tycker inte alltid om filmer som man "ska" tycka är bra utan kan uppskatta meningslösa actionfilmer. Har inga favoritregissörer. Är allätare när det gäller film men har en förkärlek till skräckfilmer från sent 70-tal/tidigt 80-tal, krigsfilmer och actionfilmer.

 

Kommer förmodligen inte att skriva så värst många rescioner. Inte på ett tag i alla fall. Men gillar tävlingar och lekar så kommer förmodligen att vara som mest aktiv i filmlekar-avdelningen.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...