Deniz Skriven 26 Januari, 2008 Report Share Skriven 26 Januari, 2008 Kan någon berätta för mig hur man fixar så man har bild och citat. Jag har provat allt men det går inte. Skulle vara jättesnällt om någon hjälpte till Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Januari, 2008 Moderator Report Share Skriven 27 Januari, 2008 Du har en länk till din Kontrollpanel överst på sidan, till höger om ditt inloggningsnamn. När du klickat på Kontrollpanelen kan du till vänster välja Ändra Signatur för att kunna skapa signatur som ska ligga längst ner i dina inlägg. I kontrollpanelen finns också Ändra avatarinställning där du kan lägga in en bild som hamnar med ditt namn vid varje inlägg. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deniz Skriven 27 Januari, 2008 Author Report Share Skriven 27 Januari, 2008 När jag gör det så står det så här: "Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information. The error returned was: You are not allowed to use this part of the board" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 28 Januari, 2008 Report Share Skriven 28 Januari, 2008 Hej Deniz! Du måste verifiera din mejladress först. Det gör du genom att klicka på en länk som du bör ha fått till din mejl när du blev medlem. Vill du få den länken igen så kontakta mig så fixar vi det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deniz Skriven 31 Januari, 2008 Author Report Share Skriven 31 Januari, 2008 Skulle va snällt om du kunde skicka den till mig (dlhtq@hotmail.com) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 1 Februari, 2008 Report Share Skriven 1 Februari, 2008 Jag har fixat så att du är registrerad som medlem nu. Du ska kunna lägga till bild och en signatur nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deniz Skriven 1 Februari, 2008 Author Report Share Skriven 1 Februari, 2008 Tack så mycket Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.